Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bra gjort!
Men min fråga är då, hur mycket av det är inkomster från stallet i sig (dvs inackorderingar, tävlingar, löner för anställda mm) och hur mycket är inkomster för grödor/odlat?
För hur jag än vänder och vrider på det så är mina inkomster per dag = antal boxar x equusavgiften, om jag inte "gör något mer". Medans jag har en utgift på lön till anställda, utgift för bädden och utgift för slitaget av boxarna som inte är av denna värld. Om man vill ha stallet "tipp-topp" skulle det innebära att man måste lägga ut 200E/dag och box. För avgiften för att reparera är ju lika stor oavsett hur stort slitaget är om jag förstått det hela rätt?
Visst kan man odla för att gå plus på verksamheten, men jag tycker bara att man ska kunna gå plus utan att odla oxå, i alla fall inte gå minus.![]()
*kl*
Om det är någon som vill ha en Howrseberoende-ridinstruktör på engelska sidan så finns jag till förfogande. Vill skaffa nytt jobb senast i em om det känns intressant!![]()
Jag behöver dig akut!!!
Betalar max och höjer lönen så fort jag får!!![]()
Jag är på!!![]()