Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft två fruktansvärda dagar.
På 1 1/2 dag har jag inhalerat en påse ostbågar, 1 liter glass med kolasås på. Så mycket brukar jag inte ens äta när jag äter som vanligt. Men har snittat på 2000 kcl/ dag på två dagar.
Idag kommer jag äta som tidigare, 1/2 bit lasagne med sallad till.
2 knäckemackor med ost till mellanmål och det samma till kvällsmat, med ett litet glas kvarg till båda målen.
Tanken är att försöka hålla mig runt 1000 kcl till på måndag, på måndag och 2 dagar framöver blir det VLCD med shakes.
Har cirka 1200 kcl att äta mindre (av de 1400 kcl jag annars max försöker ligga på).![]()
Tyvärr inte min grej.Du får göra styrkeövningar istället som inte belastar foten, det är också motion.
Jag har haft två fruktansvärda dagar.
På 1 1/2 dag har jag inhalerat en påse ostbågar, 1 liter glass med kolasås på. Så mycket brukar jag inte ens äta när jag äter som vanligt. Men har snittat på 2000 kcl/ dag på två dagar.
Idag kommer jag äta som tidigare, 1/2 bit lasagne med sallad till.
2 knäckemackor med ost till mellanmål och det samma till kvällsmat, med ett litet glas kvarg till båda målen.
Tanken är att försöka hålla mig runt 1000 kcl till på måndag, på måndag och 2 dagar framöver blir det VLCD med shakes.
Har cirka 1200 kcl att äta mindre (av de 1400 kcl jag annars max försöker ligga på).![]()
Jag är tvärsur. Jag har varit halvfrisk en vecka efter fyra (!) månader lång förkylning, och vad händer? Jodå, förkyld igen. Har alltså inte kunnat löpträna sedan i slutet av oktober. Det är ju helt galet. Tyvärr kan inte sjukvården heller hjälpa mig utan det beror på mina känsliga luftrör tydligen. Jag jobbar dessutom bara deltid så jag känner mig inte så stressad heller....mot bakgrund av det så får jag väl vara nöjd med att jag inte har gått upp i vikt i alla fall utan ligger på stadiga 72 kg men vill ner till i alla fall 67-68 kg. Efter att ha gått ner nästan 30 kg för,några år sen hur kan några futtiga kilon vara så svåra??
Nu har jag iaf tagit bort smöret på knäckebrödsmellisarna. Och blivit striktare med portionsstorlekerna.
De där få är ju svårare![]()
Jamen va fan....grrrrrrr. Nåja skött mellanmålen idag och inte slarvat med grönsaker heller och försökt att äta lunch också i lugn och ro trots stress.De där få är ju svårare![]()
Svindlande tempo just nu.