Vilka är ni?

Sv: Vilka är ni?

Gisburne - Jaa.. jag tyckte väl att det var en konstig fråga:P Ursäkta då..:smirk:
 
Sv: Vilka är ni?

hittade i en annan tråd att du hette jennie så jag sökte på galoppsport för jag visste att du red amatör löp och där stod ditt namn ;)
btw tror jag såg dig idag :D om du är blond?
 
Sv: Vilka är ni?

aha smart;) blond vet ja inte, men nått åt det hållet.... hur ofta e du där? tror inte ja har sett dig....:confused:
 
Sv: Vilka är ni?

jag är där varje dag :p Jag tror att jag har sett dig flera gånger. men om du ser en brunhårig kort unge uppe vid vårt stall så är det jag :D Är den enda ungdommen i vårt stall, förutom när ngn kompis följer med.
 
Sv: Vilka är ni?

Jag heter Elin Ståhl och tillhör väl de äldre här, hinner dock inte besöka Bukefalos så ofta. Viss information om mig och min hund Sigrid finns tydligen att läsa här sen tidigare ... :D

Har ett antal fullblod hemma på gården men för dagen ingen i ordentlig träning. Inriktar mig just nu mest på avel då våra träningsmöjligheter för tillfället är begränsade. För er som känner till hästarna som funnits på Stuteri Saccracing kan jag berätta att Baylon Sacc, Fleur De Grace och Fancyman finns hemma hos mig.
 
Sv: Vilka är ni?

Å, har du fleur nu! d talades ju endel om henne när jag va nere hos er=) lr ja nu bor vi ju på ungefär samma breddgrader igen=)
Allt bra med dej o dina pållisar?
 

Liknande trådar

Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
955
Senast: linlar1
·
Ridning Vi får dotterns D-ponny på söndag, arabiskt fullblod, 17 år gammal. Han är fd tävlingsponny men är just nu inte i kondition...
2
Svar
20
· Visningar
1 958
Utrustning Hej! Jag har en ponny som är riktigt känslig i munnen, och blir väldigt stressad när man tar i tygeln för mycket. De tidigare ägarna red...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 048
Senast: Bri
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 752
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp