Vilken är er mest irriterande egenskap?

Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Hmm...den egenskap jag skäms/stör mig på mest för egen del är min brist på tålamod med mindre intelligenta personer. Jag utger mig inte för att vara ett geni, men blir så fruktansvärt iriterad av folk som är dumma/dummare än mig. Jag är också rädd att dumheten ska smitta :o vilket i sig är dumt. Men som jag sa, jag skäms :p

Har mycket svårt för grupparbeten av ovanstående anledning. Tycker alltid att jag hamnar i grupper med "dumma" folk så jag måste använda min dyrbara tid till att överförklara uppgiften för dom och ändå kommer dom inte med några bra användbara förslag.

Usch, låter som en riktig översittare vilket jag inte är och inte uppfattas som heller när jag har frågat folk. Antar att jag döljer mina briter bra. Eller så umgås jag bara med "rätt" folk så jag slipper störa mig :D;)
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Jag är envis.
Jag avskyr oönskade "goda råd", helst om det är för att anmärka på hur jag gör en sak.
Jag är stökig som fan hemma.
Jag har depressiva perioder.
Jag kan inte hantera mina känslor på ett bra sätt, helst inte ilska.

Finns säkert massor med fler :o
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

*kl*

Jag blir fruktansvärt otrevlig eller deppig när jag är hungrig eller har ätit dåligt. Det går i princip alltid ut över de personer jag känner bäst.

Mår jag dåligt (tex pga trötthet eller att jag har ont eller som tidigare nämnt är hungrig) så börjar jag ofta bråka med min morsa. Hon är världens snällaste och gör alltid allt för att jag ska ha det bra och vara glad, och så blir jag ändå på dåligt humör och skäller ut henne för allt och ingenting, helt i onödan. :o

Sådant som ytliga bekanta och främlingar kan reagera negativt på är att jag verkligen vill förstå saker. Om jag inte förstår hur de tänker när vi diskuterar något så vill jag verkligen att de kommer med en bra motivering och förklarar hur de tänker så att jag förstår. Har någon då en stark åsikt utan att den är speciellt genomtänkt (vilket är väldigt vanligt..) så blir denna någon i princip alltid irriterad och tycker att jag är dum i huvudet.
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

- Till skillnad från många andra är jag ofta en sann tids-pessimist och vill alltid gå ungefär fyra ljusår innan jag faktiskt ska vara på plats någonstans, oavsett var det är. Detta irriterar folk i min omgivning då de måste gå lika tidigt som mig ifall de vill hänga med, och jag blir superstressad ifall vi kommer iväg fem minuter senare än planerat!

- Ovanstående blir ännu jobbigare för allmänheten då jag dessutom blir extremt otrevlig, kort i tonen och arg när jag är stressad.

- Jag framstår nog också som lite stöddig och självsäker ibland, vilket inte alls stämmer egentligen. Jag gör det dock på ett skämtsamt sätt bland folk jag känner väl och kan lätt kläcka ur mig saker som "Nä jag vet, det är ju inte alla som kan vara lika roliga/bra/snygga som jag liksom!". Sånt säger jag som sagt mest för att det låter lite kul och inte för att jag nödvändigtvis menar det, men innan man lär känna mig på riktigt och kan uppfatta den skämtsamma glimten kan man nog lätt få för sig att jag är en ganska dryg och självgod typ p.g.a det :angel:

- Jag är sällan nöjd med mig själv och har jättesvårt att ta komplimanger vilket kanske kan uppfattas som otacksamt. Klagar ofta på mitt utseende, mina prestationer och avskyr 90% av alla foton som tas av mig.

- Jag avskyr att ha fel och är enormt dålig på att hantera nederlag, misstag och kritik.

- När för många saker går dåligt på en gång går jag från att vara positiv och glad till att se det negativa i precis allt, hata hela världen och fräsa åt alla jag möter. Går lätt ner mig i saker, med andra ord.
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Jag är långsint. Kan ruva på hämnd i årtionden. Släng av i social tourettes (egenpåhittad diagnos;)) .
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Tror att folk stör sig på att jag är så pedantisk..likaväl som jag har ett hett temperament som blir väldigt stark om jag är hungrig, dock går det över direkt :D
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Det folk reagerar och stör sig på mest är nog att jag har lite tvångstankar och måste kolla så ytterdörren, bildörren och boxdörren är låst typ 10 ggr innan jag kan gå och när jag går måste jag fråga den som är med mig om jag har låst:D

Samma här! + typ tusen saker till.

Jag har svårt för att vara spontan och vill gärna planera in i minsta detalj och blir lite lätt stressad om planerna ändras.

Haha, tur att du inte känner mig. Jag vill alltid vara spontan, blir tokig på när folk börjar planera något typ en vecka innan. Dagen innan är lagom för mig, och det sista spikas innan man åker hemifrån (och mycket planeras inte alls, utan tas när det kommer).
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

- Tidsoptimist, roliga är, ska vi någonstans så tjatar jag på sambon att göra sig klar en timme före, men själv står jag i underkläderna i bästa fall 5 min innan vi ska fara!

- Urkass på att städa, förstår inte hur man hittar motivationen, jag "ska bara" göra nått före, och så blir det nått annat, så har det gått flera dagar!

- Sjukt svårt för ändrade planer och dessutom långsint: Typ, jobbat till 22, sambon ska hämta mig efter jobbet sen ska två vänner komma förbi så i mitt huvud skulle de gå till så att: Sluta jobba, sambo hämtar, hinna röja, byta kläder KANSKE duscha medans jag väntar på att folket ska dyka upp! Blev: En kompis står utanför våran dörr då min sambo ska hämta mig, åker med å sitter i passagerarframsätet så jag får sitta bak, sambo ser min blick och känner "OJ FEL!".. har inte pratat med vännen på flera veckor (förutom att hon faktiskt skrev på fb och fråga om hon fick sova över hos oss för hon skulle ut med folk på krogen, typ två veckor senare)

- Hatar att planera saker långt i förväg!

- Svartsjuk, blir typ sjukt irriterad och ledsen om jag sett att sambon gillat eller kommenterat nått som en tjej lagt upp någonstans, speciellt egobilder!
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Jag tror alltid att jag har rätt fast jag vet att jag har fel. :D

Åh ja just det! Jag har alltid rätt! :p
Jag kan vara jätteosäker på något (kan vara något så enkelt som vilket håll man ska gå) men börjar någon argumentera för att jag verkar osäker och att vi nog ska åt det andra hållet blir jag helsäker på min sak och argumenterar för hur rätt jag har. Det är först när den andra gett upp och håller med mig som jag tvekar och erkänner att jag nog inte är så säker ändå...:p Argumenterar för argumenterandets skull typ.
Sådana saker gör att folk som inte känner mig kan uppfatta mig som ombytlig. Det jag tror på tror jag starkt på, men jag kan också tvärvända och tro hårt på det motsatta. :p
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Jag vet precis vad du pratar om. Min sambo får utstå mycket när jag är hungrig, därför tar han oftast i smyg med sig nått ätbart i fall att en krissituation uppstår!:D

Haha, lite skönt ändå att hitta någon som är likadan! Såg att några till i tråden också har samma humör! Stackars våra små sambosar^^


//r
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Jag kan vara jävla tjurig, särskilt när jag är trött eller hungrig.

Jag deppar ihop totalt med jämna mellanrum (inte lika ofta längre) och avskyr då alla positiva människor som försöker muntra upp mig.

Jag har den gräsliga sidan att jag kan vara väldigt nedlåtande mot människor jag inte håller med.

Jag suger på att slutföra saker. Är en riktigt jävla quitter.

Finns det fler som är precis (lika irriterande) som jag? :eek: :p
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Finns det fler som är precis (lika irriterande) som jag? :eek: :p
Tänk om vi vore gifta, då vi skulle vara på väg att döda varandra hela tiden men aldrig faktiskt orka döda varandra :love:
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

:love:

strangers in the night!
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

- Jag använder inte min telefon i samma utsträckning som andra i min omgivning (men efter att ha läst den här tråden inser jag att jag är mer åt det "normala" hållet och mina vänner är onormala :p), det kan gå timmar innan jag ser ett sms eller ett samtal, men jag svarar/ringer alltid upp det första jag ser det. (Stallet har även mitt hemnummer, och nås jag inte hemma så har jag mobilen med mig, ingen annan har akut behov av att få tag i mig exakt på sekunden, utan kan vänta...)
- Jag är så fruktansvärt långsint att jag aldrig kommer över om någon har varit riktigt elak.
- Jag är kanske för pedantisk med hästarna och vill ha örnkoll på hur de sköts om andra ska göra någonting med dem. Funkar inte alls tillsammans med personer som inte följer mina instruktioner.
- Kan lätt deppa ihop fullständigt om en sak går emot, när egentligen mycket annat går bra. Det har blivit bättre med åren, men jag får mina återfall. Det är egentligen den enda av mina negativa egenskaper jag verkligen avskyr, de andra gillar jag i smyg. :angel:
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

KL
- Jag är långsint (men jag verkar inte vara ensam :p )
-envis som synden
- extremt impulsiv emellanåt
- tankspridd, hänger knappt med själv hur jag tänker
- väldigt temperamentsfull
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Hmm, tror att folk kan störa sig på följande (åtminstone så gör min sambo det:p)

*Envis som synden
*En vilja av stål, samtidigt som jag kan vara världens veligaste i vissa situationer
*Ett jävla humör
*Får aldrig tummarna loss att göra sånt jag borde:angel:
*Skjuter obehagliga saker framför mig så länge jag bara kan
*Kan vara allmänt otrevlig ibland, helt utan anledning. Jag bara känner för att vara det, och då är jag det
*Förvirrad och tankspridd med ett minne som en sil;)
*Tålamodsbarometern står på noll
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Kl

Jag har spoiler-tourettes! Har jag sett en film/läst en bok/annat som jag vet slutet på bara måste jag berätta det. Typ om jag ser på en film med kompisar och jag redan sett den så brukar det låta ungefär "den och den dör i slutet" typ fem min in i filmen haha, INTE uppskattat :D
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

KL

Jag är inte så kontaktbar, svarar nån gång när det känns som jag har tid.
Jag är ibland socialt klumpig, och trampar nog på ömma tår utan att fatta det.
Är något av en ensamvarg.
När jag väl blir arg, vilket kräver mycket, så blir jag jättearg.

Det får räcka för nu. :)
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 827
Senast: Ramona
·
Relationer Jag går in i mitt nygamla nick igen och vet inte vilka som minns mig från tråden med "den äldre mannen jag blev så intresserad/kär i"...
Svar
11
· Visningar
2 872
Senast: Ramona
·
Äldre Alltså nu undrar jag vad ni tycker. Jag blir kontaktad av min pv's chef och kollegor när dom inte får tag på min pv? Vi känner alla...
2
Svar
22
· Visningar
2 404
Senast: lilstar
·
Övr. Barn Hej kloka medsystrar. Jag känner mig helt slut som förälder, maka och människa. Just nu går den mesta av min energi åt till att gå upp...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
17 316
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp