Vilken är er mest irriterande egenskap?

Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

*kl*

Har många egenskaper som kan irritera folk :D men den som ställer till det mest är att jag kan ha väldigt svårt att förstå pikar eller liknande. SÄG VAD DU VILL, jag är ingen jäkla tankeläsare!!!
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Dålig på att höra av mig. Sen på sms svar. Är ibland värsta sociala typen och ibland klarar jag inte av nån annan människas sällskap och går ifrån ibland och då kommer de "var tog hon nu vägen igen". Men jag behöver gå ifrån ibland och det verkar en del störa sig på men det är deras problem.

Ska höra med lite folk om detta stämmer men så är min uppfattning iaf med tanke på reaktioner. Jag själv "stör" mig nog mer på folk som vantrivs men ska göra ändå för att det är normen. Eller säger att de mår bra och det bara lyser dåliga vibbar.
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Jag är extremt tankspridd och glömmer saker överallt, och dyker alltid upp två timmar efter utsatt tid om det vankas fest eller ölhäng, och ingen middag blir lidande av min seghet :p. Däremot är jag sällan på dåligt humör, så det väger väl upp.
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Jag kan vara jävla tjurig, särskilt när jag är trött eller hungrig.

Jag deppar ihop totalt med jämna mellanrum (inte lika ofta längre) och avskyr då alla positiva människor som försöker muntra upp mig.

Jag har den gräsliga sidan att jag kan vara väldigt nedlåtande mot människor jag inte håller med.

Jag suger på att slutföra saker. Är en riktigt jävla quitter.

Plus ett på allt det här. :cautious:
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Jag vill gärna ha saker i perfekt symmetri, så kan hos t ex min syster flytta rätt på några ljusstakar när ingen ser :o hahah annars kan jag störa mig på det i en evighet! Vilket kanske kan vara irriterande som fan?:p

Jag är väldigt rak och ärlig, ibland för rak och ärlig. Detta kan nog irritera dem som inte känner mig riktigt.

Tidsoptimist som tusan, enda jag verkar kunna komma i tid till är jobbet:D

Dålig på att svara på sms, verkligen UR sämst. Läser och sen lägger jag ned mobilen igen.
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Min brist på självförtroende.

Det är väldigt sällan jag känner att jag gjort något bra eller att jag kommer klara av "uppgiften" jag tagit på mig. Många gånger vågar jag inte ta på mig en "uppgift" i tron om att jag kommer misslyckas, m.a.o sätter jag käppar i hjulet för mig själv.:banghead: Ändå får jag dagligen höra hur smart och duktig jag är som klarar av praktiskt taget allt jag tar på mig att göra. Man kanske skulle börja ta åt sig av komplimangerna man får..?
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

haha ang symetripedanteriet så är jag raka motsattsen. Hatar när saker är av jämnt antal eller står med perfekt avstånd. Kan reta gallfeber på mig :o
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Jag vill gärna ha saker i perfekt symmetri, så kan hos t ex min syster flytta rätt på några ljusstakar när ingen ser :o hahah annars kan jag störa mig på det i en evighet! Vilket kanske kan vara irriterande som fan?:p

haha ang symetripedanteriet så är jag raka motsattsen. Hatar när saker är av jämnt antal eller står med perfekt avstånd. Kan reta gallfeber på mig :o

Hahaha, er två hade jag velat sätta i ett rum fullt av prydnadssaker. Socialt experiment! :D
 
Sv: Vilken är er mest irriterande egenskap?

Min mest irriterande egenskap är HELT KLART att jag är bäst på allt och är en sådan sjuk tävlingsmänniska att jag inte har några problem att gå över lik för att vinna ibland. Inte speciellt charmigt, men jag kan liksom inte kontrollera det, haha!
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 827
Senast: Ramona
·
Relationer Jag går in i mitt nygamla nick igen och vet inte vilka som minns mig från tråden med "den äldre mannen jag blev så intresserad/kär i"...
Svar
11
· Visningar
2 872
Senast: Ramona
·
Äldre Alltså nu undrar jag vad ni tycker. Jag blir kontaktad av min pv's chef och kollegor när dom inte får tag på min pv? Vi känner alla...
2
Svar
22
· Visningar
2 404
Senast: lilstar
·
Övr. Barn Hej kloka medsystrar. Jag känner mig helt slut som förälder, maka och människa. Just nu går den mesta av min energi åt till att gå upp...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
17 316
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp