Bukefalos 28 år!

Vilken hundtidning läser ni och vilka forum anser ni vara de bästa på hund?

Sv: Vilken hundtidning läser ni och vilka forum anser ni vara de bästa på hund?

*knapplån* tack allesamman för er hjälp. Fick jag lite perspektiv på vart människor vänder sig som har hund :d
Återkommer för att berätta varför jag frågade när den här ideella iden tagit fart :)

Mumin
 
Sv: Vilken hundtidning läser ni och vilka forum anser ni vara de bästa på hund?

http://www.aktivhund.se/

Allt Om Hundar bojkottas. :cool: Det har körts i botten av en idiotisk ledning som inte tål någon som helst kritik om den inte framföres privat (och då får man inget svar heller annat än att man "borde leta upp ett annat forum"). Kritiserar man öppet, åker man ut. Sånt ska man inte stödja. :mad:

Vovve känns barnsligt och himla ostrukturerat, så det undviker jag också.

Bukefalos var jag medlem på för några år sedan, men det glömdes bort. Nu är jag tillbaka och jag tror att jag kommer att trivas här. :)


Jag startade förresten ett hundforum för nåt år sen:
http://belgare.enioreh.com

Det är dock inte jätteaktivt och handlar mest om belgiska vallhundar (även om ägare till andra raser är varmt välkomna de också).
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 763
Äldre Detta är ett väldigt svårt ämne för mig just nu och jag skulle gärna höra fler åsikter, jag ber om ursäkt för att det är så långt och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 199
Äldre Som många andra har jag fått delade inlägg, reklam och läst om familjen Alfvén som hjälper barn utsatta för sexhandel i Nepal. Någonting...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
15 766
Senast: ameo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte mått så bra på sistone, hälsan verkar vara nere i någon svacka. Jag är trött, yr och har haft koncentrationssvårigheter i...
Svar
0
· Visningar
374
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Fjordingtråden
  • Sveriges ridskolor

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp