Vilken/vilka färger har ni till eran häst/ponny?

Sv: Vilken/vilka färger har ni till eran häst/ponny?

Min häst är mörkbrun.
Hon passar bäst i grått, marinblått, rosa och vinrött.

De färger som jag komemr använda mest sen är grått och rosa.
 
Sv: Vilken/vilka färger har ni till eran häst/ponny?

Vi blandar hejdlöst. Svart läder, men annars har vi det mesta i färgväl, varför hålla sig till en färg? Lindor och schabrak försöker vi dock matcha med...
 
Sv: Vilken/vilka färger har ni till eran häst/ponny?

Allt i läder är svart, annars grått, lite vinrött, ljuslila, svart och vitt.
Hästen är brun.
 
Sv: Vilken/vilka färger har ni till eran häst/ponny?

Klarblått:love: :love: :love:

Klarblå benskydd, fleectäcken, schabrak, grimma...
Och lite rosa (chockrosa) detaljer :angel: :angel:

Gillar även marinblått:d
 
Sv: Vilken/vilka färger har ni till eran häst/ponny?

Tjaa, jag funderar på grönt (har inte någon bestämd färg på alla ponnyns grejer precis :crazy:, men nog har jag några gröna grejer) , men jag tvekar på om min ljusbruna ponny passar bättre i nån annan färg :p . Man vill ju ha så snyggt som möjligt :angel: ;) :bump:
 
Sv: Vilken/vilka färger har ni till eran häst/ponny?

Min svartvita shire har GULT och GRÖNT som färger. Har 3 äppelgröna schabrak, men köper mer då jag hittar! Grönt i de flesta nyanser, men helst den äppelgröna. Har i princip inga täcken, men ett grönt fleece och ett svart utetäcke. Köper täcken mer efter storlek då hon måste ha 165. Har inga benlindor, inte så fint då de har så mkt hovskägg tycker jag. Men kanske skulle man köpa lindor iaf? Vad tycker ni?
 
Sv: Vilken/vilka färger har ni till eran häst/ponny?

Haha, jag har alla möjliga färger till min.
All utrustning (sadel, huvudlag, sele osv.) är svart, men sedan spretar det hejvilt. Grimman är röd/svart, lindorna blåa eller vita, täckena lila, blå och vit, schabraken marinblått och vitt.... osv. :angel: Blandar ju dock aldrig färgerna och särskilt inte när vi är ute bland folk, så långt går inte ens jag.


...oj shit vilken gammal tråd det var.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 034
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 123
Senast: Nevermind
·
Hästhantering Lite luddig rubrik men ska förklara lite mera... När man skaffar häst eller har haft häst i flera år och köper en ny som man måste tänka...
2
Svar
36
· Visningar
6 169
Senast: Ninis
·
Gnägg Har du råkat ut för någon rolig situation med din häst någon gång? Någon "klantig" avfallning kanske? Att din häst knyckte ett äpple ur...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 037
Senast: *tove*
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp