Vilket elände :(

Sv: Vilket elände :(

I vissa delar av världen har man inte kommit så långt i sin djursyn tyvärr.
Hoppas dock att det finns dem som vågar reagera och gör något där också.
 
Sv: Vilket elände :(

Personligen tycker jag det är alltför få dödsolyckor bland dessa ryttare. En per ritt hade varit mer lagomt:devil:

Ja absolut. Eller, två, tre stycken per ritt. Så att ryttarna och åskådarna fattar att man inte ska göra sånt :devil:
 
Sv: Vilket elände :(

Vilka jvla svin. Folk i vissa länder är tyvärr helt efterblivna när det gäller synen på djur, hur kan man behandla ett djur så?

Jag säger som någon annan sa, jag får mord i sinnet...minst sagt. Vad sägs om att piska dessa män till döds?
 
Sv: Vilket elände :(

fy fan vilka männskor! hur kan man göra så+ jag kan verkligen inte begripa hur man kan bete sig så! Det är helt sjukt! En omgång med repet är vad dem skulle förtjäna! Stackars hästar, om jag kunde skulle jag åka ner och hämta hem dem allihopa!
 
Sv: Vilket elände :(

*kl*

Blir så förbannad:cry: Skulle kunna sitta och flagga varenda video för att få bort skiten.

lite trådkapning nu...

Dock är det skrämmande med allt material som finns på youtube, min man blev mycket stött då han hittade en nazistisk propagandavideo på youtube. Och därifrån får han länkar till 1000tals olika nazistiska och facistiska videos... precis som med alla andra filmer som finns. Han flaggade och jag flaggade men samma videos finns fortfarande kvar.

Sen youtube blev sålt har de tagit bort massor av material med musikvideos och liknande med den här skiten får vara kvar :mad:
 
Sv: Vilket elände :(

Å jag blev så arg så att jag var tvungen att skaffa ett konto på tuben för att komenter. Grr. Man hoppas att traditioner som dessa kommer att finna SNART. Men å andra sidan hur behandlas tex cp-sakadade i dessa länder. Jag vet inte, men jag kan tänka att de ligger lite efter i sin syn på människor som inte passar nomen. Ska in och flagga jag med!
 

Liknande trådar

Dressyr Har alltid haft den åsikten att blandad träning är super förr alla hästar och skaffade därför en medryttare som kunde hålla igång min...
2
Svar
32
· Visningar
5 699
Hästhantering Satt på Youtube och hittade den här videon där en minishettis leker med en shire...
2
Svar
29
· Visningar
4 713
Senast: amkm
·
S
Western Hej som ni vet är jag Helt ny på detta forum och på buke. Satt och kollade runt och upptäcket att många är så lång och stor på sin häst...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 560
Senast: Piraja
·
Islandshäst Ramlade över den här videon på youtube och är lite nyfiken på era åsikter om dom två bilderna...
2
Svar
21
· Visningar
2 575
Senast: Is
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp