Bukefalos 28 år!

Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
HAHAHA @LenaH du hade inte behövt skydda dig själv.. vi var helt övertygade om att du var ficktjuven ändå tills Q4u dog.. Du GAV ju oss Spionen på ett silverfat att käka med dina hintar :laugh::laugh:
 
Förlåt @Lobelia om jag hade hunnit läsa leken en gång till innan DL hade jag fattat att du var röstfifflare för det insåg jag senare -
Jag och Klara förstod att LenaH fått spioninfo för hon var den enda spionen kunde vara säker på. Eftersom LenaH hade Lobelia som god borde jag ju fattat att det var för att hon listat ut det via spioninfo pga var extrarösterna låg.
 
Som Fio skriver var vi helt 100 på att Lena var ficktjuven :rofl:

Tyckte hon hintade om det överallt! Så det är på grund av en sån hint vi åt Snurrfian bland annat :p
 
Jag vet!! :D Hade jag bara gått på det så hade jag nog försvarat BSF bättre men i och med att jag samtidigt fick för mig att BSF var tjuv och hade snott beskyddet och på det sättet klarat sig så vågade jag inte försvara henne vid lynchen...

Men du visste ju vem ängeln skyddat?!
 
Jag hoppas att jag lurade lyan att käka mig även om kommentaren om att vilja bli utröstad faktiskt skrevs i frustration, men snabbt insåg jag att det var ju jättebra
 
Och jag tog med henne i sprängningen som hämnd för att hon lurat oss, inte för att vi fattat att hon var ängel :p
 
  • Gilla
Reactions: fio
Jag hoppas att jag lurade lyan att käka mig även om kommentaren om att vilja bli utröstad faktiskt skrevs i frustration, men snabbt insåg jag att det var ju jättebra

Nä vi valde att käka dig för att @LenaH hintade om det.. sen hintade hon vidare att vi skulle glömma att käka dig men vi käkade dig iallafall.. det hade faktiskt inte med just den kommentaren att göra. Vi var bara rädda för att du ev. skulle bli skyddad pga den kommentaren.. men egot skyddade ju sig själv helt i onödan :laugh::laugh:
 
Efter den misslyckade lynchen mot mig och käket va cirkus så var jag nästan säker på att cirkus tvilling röstat på mig + otäckingarna. Habina var jag en aning osäker på dock.

Det blev en fin karta av onda och goda levererat då, det var nästan som cirkus och jag hade planerat det (vilket vi inte gjort).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 842
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 404
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 262
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp