Jag rider honom en gång vart åttonde år eller vad blir det?Du är ju van rida B så du får låna honom om du vill![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag rider honom en gång vart åttonde år eller vad blir det?Du är ju van rida B så du får låna honom om du vill![]()
70×30, om man ska vara petimeter...Jag bygger inte på hela vårt ridhus utan tänker 20x40. Vi kommer antagligen filma i Härnösand nästa gång och deras ridhus är typ 80x30, så får se hur vi bygger.
Ah det är "bara" 7070×30, om man ska vara petimeter...
Mvh,
Lady_S
Cupen är ju ett utmärkt tillfälle att prova på en högre klass, och ni kommer ju göra ett vettigt resultatVi ska bygga onlinecupen hos oss i Södra Sallerup 20-22 december. Vi kommer även ställa fram vår stora bro eftersom vi har extra plats
Har inte bestämt vad jag ska rida med Eddie. Vi har ju gjort en tävling med 73% i tekniken i LB men hoppet upp till LA känns så stort för oss. Galoppen är verkligen underbar för tillfället men vi har inte så mycket samling än. Vi tränar på att variera galoppen men jag behöver även fokusera på genomsläpplighet med min fina kloss
Film på vårt ridhus (och oss): https://www.instagram.com/p/DRrhy97jAH8/?img_index=1
Nu är jag också ganska mycket nybörjare inom WE så kanske inte den bästa på att ge tips. Själv började jag med WE-podden, hinderbilagan och ”säkerhetsaspekter och inlärning av WE-hinder”.Har ni några tips till en nybörjare som vill börja träna lite själv hemma? Eller måste jag åka på kurs för att komma igång?![]()
Är verkligen imponerad över att du rider fastän du bara kan rida på grusvägen! Jag är så otroligt bekväm nuförtiden. Tog mig inte ens ner till ridhuset med nån häst ikväll för att det regnar. Det tar fem minuter att skritta ditJag har för blött i hagen jag har som "ridbana" så jag är förpassad till grusvägen. Så vi tränade galopp-halt-galopp i någon km med halt vid varje snöpinne. Bra träning för att hitta läget för hon håller ihop ända in i halten utan att börja bromsa och vilja stanna för tidigt.
Jag har för blött i hagen jag har som "ridbana" så jag är förpassad till grusvägen. Så vi tränade galopp-halt-galopp i någon km med halt vid varje snöpinne. Bra träning för att hitta läget för hon håller ihop ända in i halten utan att börja bromsa och vilja stanna för tidigt.
Är verkligen imponerad över att du rider fastän du bara kan rida på grusvägen! Jag är så otroligt bekväm nuförtiden. Tog mig inte ens ner till ridhuset med nån häst ikväll för att det regnar. Det tar fem minuter att skritta dit.
Känner HELT med digÄgaren till femåringen är också så ambitiös och rider fram o tillbaka på grusvägen, runt på gårdsplanen och grejar.
Jag är också bekväm och hittar inte ens motivationen att sadlaregnar det blir det ingenting heller, knappt ens transporten till ridhuset för allt är trist i regn
![]()
Däremot kan jag gå promenad för då kan jag ta med mig hunden, hästen och jag får också motion. Men inte om det regnar![]()
Jag är likadanÄgaren till femåringen är också så ambitiös och rider fram o tillbaka på grusvägen, runt på gårdsplanen och grejar.
Jag är också bekväm och hittar inte ens motivationen att sadlaregnar det blir det ingenting heller, knappt ens transporten till ridhuset för allt är trist i regn
Däremot kan jag gå promenad för då kan jag ta med mig hunden, hästen och jag får också motion. Men inte om det regnar![]()
vi har också massa regn men ingen is, än. Ingen snö heller i sikte. Vill också ha snö!!Känner HELT med dig! Nu ska det regna i tre dagar här. Allt är is, halt, mörkt och pissblött. Jag vill ha snöööö!
Det är viktigt att kunna förlåta sig själv. Det är vintern som suger, inte du....och nu har jag ångest för att jag inte gjorde nånting med hästarna idag i regnet och D & Z hsr vilat några dagar. Blir. Så. Trött. På. Mig. Själv.
Här finns bara asfalt och gräs att rida på, och regn varje dag så mina hästar får en lång vintervila......och nu har jag ångest för att jag inte gjorde nånting med hästarna idag i regnet och D & Z hsr vilat några dagar. Blir. Så. Trött. På. Mig. Själv.