Bukefalos 28 år!

wohooo! lägenhet

S

Skumbananen

Vi har äntligen fått en lägenhet! En jättegullig 48 kvm. ÅH så kul!!! Dessutom bra mycket billigare än vi hade tänkt oss!:banana:
Imorgon skrivs det på!
 
Sv: wohooo! lägenhet

grattis!
Jag vet hur det känns..är två månader sen jag flyttade in min underbara lgh efter nästan två år i hemsk sudentlgh!
 
Sv: wohooo! lägenhet

Tack tack! Väldigt spännande! Jag lovar att vi kommer sitta och planera allt ikväll, med inredningen! :banana:
 
Sv: wohooo! lägenhet

:D Ja, den får köpas i maj!! Kommer bli grymt!!! Undra vilken färg man ska ha på vardagsrumsväggarna när man har en turkos soffa?
 
Sv: wohooo! lägenhet

Turkos? Vad coolt! Tja, vitt funkar ju alltid (även om det inte är någon av mina favoritfärger på inredning), men i övrigt beror det väl på vilken turkos nyans som gäller. Har du bild på det tilltänkta monstret till möbel? :D
 
Sv: wohooo! lägenhet

Undra vilken färg man ska ha på vardagsrumsväggarna när man har en turkos soffa?

Chokladbrun! Är ap-snyggt till turkos. Den här bruna har vi på min vägg, syns inte så tydligt men men;

Hemma019.jpg
[/IMG]
 
Sv: wohooo! lägenhet

74554_PE182584_S4.jpg


74532_PE182569_S4.jpg


Ja, vitt fungerar ju, men vi vill ju ha mysfeeling! Vi kommer att ha mörkbruna trämöbler och förhoppningsvis en stor fluffig matta under soffan och soffbordet.
Jag vet inte vad som kan bli mysigt utan att det blir för mörkt..
 
Sv: wohooo! lägenhet

mm, brunt är ju alltid snyggt! Men kanske försvinner möblerna och hyllorna om vi har mörkbrunt på väggen..
 
Sv: wohooo! lägenhet

Snygg färg! Jag har jättesvårt att säga vad som skulle passa till den, men Singoalla hade ju ett förslag. :)
 
Sv: wohooo! lägenhet

Inte brunt :crazy:
Jag hade kombinerat med vitt och kanske nån svart detalj på nån mindre grej..
Har btw också funderat på den där divanen, dock i svart

Nirak
 
Sv: wohooo! lägenhet

tja smaken som baken... mitt tips är isf att ha brunt på nån mindre grej..
En brun vägg till den där divanen tror jag blir skitfult i ärlighetens namn

Nirak
 
Sv: wohooo! lägenhet

mm, det vet jag inte heller om det är så snyggt när vi ska ha möbler i brunt. blir kanske en aning för mycket -70.
 
Sv: wohooo! lägenhet

ja, jag tänkte på det.
nu lutar det lite åt vanilj/creme.. vad tror ni? Eller är det ute? (kanske aldrig ens varit inne:D)
 
Sv: wohooo! lägenhet

nu lutar det lite åt vanilj/creme.. vad tror ni? Eller är det ute? (kanske aldrig ens varit inne:D)

Jag personligen har svårt för väldigt ljusa hem, men rent färgmässigt tror jag soffan skulle passa jättebra åt någon gräddvit ton :idea: Ute eller inte har jag ingen aning om, spelar roll :D
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 990
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 427
Senast: sthu
·
Juridik & Ekonomi Så. Jag och partnern har äntligen fasta jobb båda två, vet hur och vart vi vill bo osv. Vi är otroligt överens om allt ifrån storlek på...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 319
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 301
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp