WSPA - seriösa?

Milene

Trådstartare
Planerar att skänka pengar till WSPA istället för att köpa julklappar i år. Nån som har erfarenhet av dom och vet om de är seriösa och att pengarna verkligen kommer till användning?
 
De är ju anslutna till 90-konto och Giva Sverige, och mer koll än så på att det går rätt till kan man nog inte få på organiserat sätt. Om sen pengarna går till den typen av projekt du vill, det får du nog gå på deras egen info om.
 
De är ju anslutna till 90-konto och Giva Sverige, och mer koll än så på att det går rätt till kan man nog inte få på organiserat sätt. Om sen pengarna går till den typen av projekt du vill, det får du nog gå på deras egen info om.
Ja det får man ju ta som en garanti för att det är ok. Jag hade inte sett det, så tack!!! :up:
 

Liknande trådar

  • Låst
Fritid Det är så att jag kommer jobba in en större summa genom ett av mina intressen och eftersom jag är sjukpensionär kan jag inte ta emot...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 877
Senast: Cambrie
·
Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
22 584
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Jag sålde mitt hus i årsskiftet och fick då loss en del pengar. Jag har alltid gillat tanken med att vara helt skuldfri (dvs inte ens...
2
Svar
21
· Visningar
1 765
Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
264
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp