Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok ... men det blir väl bättre i morgon. Vaknade kl 5 idag, steg upp 5:45, så ska nog lägga mig tidigt ikväll. Skönt att sova bort tiden.
Svar
1
· Visningar
484
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Var in o läste i journalen. Psykologen på Ångestmottagningen har skrivit att jag har personlighetsstörning. Baserat på gamla...
Svar
0
· Visningar
585
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Ska utredas/bedömas vidare för ptsd, räcker tydligen inte med att jag fått diagnosen utan mottagningen som jag remitterats till ska...
Svar
1
· Visningar
395
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Känns som om kroppen är på väg att vända sig ut och in. Är stressad och ångestig pga gamla trauman och det blir inte bättre av att jag...
Svar
1
· Visningar
354
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Kändes inte bra. Eller hjärnan säger att det är bra att jag äter middag men fick en äcklig ångestklump i halsen. Haft det ofta på...
Svar
0
· Visningar
272
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Har varit hurtig och dammsugit idag. Det är positivt. Fast nu på em blev jag plötsligt deppig, ska till vc nästa vecka. Ny läkare. H*n...
Svar
1
· Visningar
472
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok De vill göra en utredning igen för att se om jag har ptsd/något annat fast en psykolog redan utrett mig och kommit fram till att jag har...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Vet inte vad jag ska göra för att komma vidare och må bättre. :cry: Från psykiatrin finns ingen hjälp att vänta sig så nu har jag...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Längtar tills boendestödet kommer senare i veckan. Känner mig ensam. Konstigt. Brukar inte känna mig ensam när jag ”är” ensam. :(
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Rosett
·
  • Låst
Dagbok Har haft ett rätt bra veckoslut. Idag planterade jag om min stackars murgröna och satte fyra peperomiablad i jord. Har tänkt göra det...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: Rosett
·
Dagbok Vill vara hungrig. Det känns bra på något sätt plus att det tar emot att äta. Skulle kunna äta glass men inte något matliknande. Kanske...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: Rosett
·
Dagbok Var till en minneslund i dag och tände ett ljus för min moster som begravdes idag. Hade ingen kontakt med henne de sista åren, träffade...
Svar
0
· Visningar
223
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp