Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler :D Jag vet att det finns en del hemsidor om detta, men jag söker efter böcker som helst är på svenska och lätta och förstå. Ibland...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag hämtade hem ett skolarbete från en bifogad fil från Hotmail. Skrev och hade mig på det dokumentet i flera timmar. Sparade fler...
Svar
4
· Visningar
1 137
Senast: eliis
·
IT & mobiler Efter en timme i tel med Dell sa har jag lyckats installera mitt svenska tangentbord pa min irlandska dator... men datorn tror...
Svar
9
· Visningar
3 137
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Som rubriken lyder, DVD-spelaren på min dator beter sig inte riktigt som den ska när man stoppar i en DVD-skiva. Ljudet knäpper och...
Svar
13
· Visningar
957
Senast: Riley
·
IT & mobiler har kollat på tre olika, men behöver er hjälp för att välja.. Jag ska i första hand fota djur (hästar, hundar, katter. både stilla...
Svar
8
· Visningar
1 190
Senast: flugskit
·
K
IT & mobiler Jag drunknar i papperslappar och det bara snurrar i huvudet av allt jag måste komma ihåg. Jag skulle vilja ha ett resurssnålt program...
Svar
7
· Visningar
1 058
Senast: Kimz0r
·
IT & mobiler Kan man göra det på något enkelt sätt? (Och nej, det handlar inte om kommersiella filmer. ;))
Svar
3
· Visningar
907
Senast: Gnist
·
IT & mobiler Ni som har t ex bärbara datorer med nätverkskort för trådlösa nätverk - har ni nåt program som sköter just bara det trådlösa...
Svar
4
· Visningar
877
Senast: Prosit
·
IT & mobiler http://www.killsometime.com/games/Game.asp?ID=404 själv har jag som snabbast fått 7.063 sek...
2
Svar
20
· Visningar
1 690
Senast: Elftor
·
S
IT & mobiler Så man kan se film på tv:n istället för att sitta framför datorn, vad behövs för sladd? //Silverstol
Svar
15
· Visningar
4 112
W
  • Låst
IT & mobiler Du som gillar att fotografera dina hästar, vilken kamera föreslår du att jag skall köpa. Vill ha en enkel, lätt skött kamera men som...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag är usel på sånt här. Hemma har vi segt modem och gammal dator Datorn ska vi förhoppningsvis byta när vi får råd. Den enda...
Svar
5
· Visningar
1 154
Senast: superbusan
·
IT & mobiler http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=14791&a=213287 Spelade det för en tidsedan (var 100% beroende), sedan hade jag en paus och idag...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 095
Senast: Madame_MS
·
  • Låst
IT & mobiler jag har tänkt bygga en hemsida till stallet emn har provat på freewebs och tycker väl inte att det funkar så jätte bra.Det är segt och...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Hur gör man? Jag får inte med bilden utan bara texten. kan någon vara snäll och hjälpa mig? skulle vara jätte snällt med lite tips om...
Svar
4
· Visningar
3 291
Senast: Pazuzu
·
M
  • Låst
IT & mobiler Såg att det fanns många fler trådar med samma sak men alla pratade om massa komplicerade saker som jag inte förstod mig på, så jag gör...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: Ragatan
·
E
IT & mobiler Skapade en sån här tråd igår och sen när jag kom hem för att kolla om nån hade svarat så var den borttagen?? :confused: Om den ligger...
Svar
5
· Visningar
803
Senast: Ragatan
·
T
  • Låst
IT & mobiler Jag funderar på att köpa en sån kamera och nu vill jag veta ifalll någon här har en sån och kan berätta lite hur den är är och hur...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Toviie
·
IT & mobiler Vad har jag nu lyckats göra?? Helt plötsligt kan jag inte se alla bilder som ligger här. Vissa kan jag se men långt ifrån alla. Det är...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Ia*
·
IT & mobiler När jag försöker koppla in min filmkamera till datorn så händer det inget. Den tar liksom inte kontakt med datorn. Öppnar jag upp...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: Estivuz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp