Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler hur gör man för att lägga in dom på msn, när jag försöker blir det bara..tomt, där smileyn ska vara :mad: msns smileys är ju asfula...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Sparf
·
E
mp3
IT & mobiler nördfrågor:angel: Jag äger ingen mp3 spelare men funderade på att skaffa något för att lyssna på när jag promenerar. Har man olika kort...
Svar
10
· Visningar
1 013
Senast: Expensive_Hobby
·
IT & mobiler Måste köpa ny skärm, men vad ska jag ha? Nu har jag en Fujitsu Siemens 17", mer vet jag inte:D Men nu är det dags för en ny, men vilken...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: Sony
·
S
IT & mobiler Nån som kan berätta vad man behöver för program för att få bort röda ögon har provat med paint men vart riktigt dålig? Har ju jätte...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: Nosferatu
·
R
IT & mobiler Sådärja, nu behöver inte chefen fatta att du okynnessurfar på arbetstid längre: Länk till hela artikeln HÄR.
Svar
3
· Visningar
732
Senast: Bisquit
·
IT & mobiler Hur får man över bilder från Paintshop till nätet? Har provat att posta, spara som gif/jpg m.m. men när den väl kommer till mejlen så...
Svar
3
· Visningar
950
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Hur har dom tänkt att man skall klara dressyen i det spelet???? :confused: Jag sitter hemma med öroninflammation & har rotat fram...
Svar
8
· Visningar
5 210
Senast: Spirit
·
IT & mobiler Ja, hur gör man när man bara har mp3 på datorn men vill bränna en skiva som går att spela i en vanlig stereo som inte tar emot mp3...
Svar
14
· Visningar
1 080
Senast: Laban
·
  • Låst
IT & mobiler Jag skulle nyss bli medlem på Pixbox.se men det gick inte. Det stog att min epost redan andvänds.. :crazy: Jag har aldrig vart medlem...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: sky_fly
·
IT & mobiler Attans! Satte mig vid en kollegas dator och øppnade min mail. Efter att ha skrivit in løsenordet råkade jag trycka førbi dialogrutan...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: Stalker
·
IT & mobiler För att ta bort alla "länkadresser" uppe i sökrutan? De va såhär att jag skulle in på en kompis hemsida och skrev .com...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: EmzaPemza
·
V
  • Låst
IT & mobiler Har de tagit bort fotogalleriet.se? När jag försöker gå in så kommer det fram pixbox.nånting? Det får dom inte ha gjort då är alla...
Svar
10
· Visningar
780
Senast: BeastieBabe
·
E
IT & mobiler Min bärbara dator kan inte starta Windows och har antagligen fått någon slags hårddiskkrash. När jag pratade med supporten sa de att för...
Svar
10
· Visningar
1 268
Senast: emmath
·
S
IT & mobiler Jag laddade hem ett adaware som är gratis...tills man har kört det och alla filer kommer upp (4911st :eek: ) och man ska ta bort...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Så vissa av oss har problem i dag, i går och i förrgår. Jag har varit och kan komma att fortsätta vara mycket sporadisk på nätet av...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Zaga
·
R
IT & mobiler tänkte lägga in bilder från en diskett men nu är floppy enheten inte längre synlig, utan det som finns är bara DVD och CDROM. Hur...
Svar
9
· Visningar
1 468
Senast: cissiny
·
S
IT & mobiler Jag håller på och lägger upp en My Space sida och undrar om nån som känner till den vet hur jag ska göra för att lägga in en egen...
Svar
5
· Visningar
846
C
IT & mobiler Hur brett är ett foto i pixlar som ska passa in i ett fotoalbum?
Svar
3
· Visningar
7 289
Senast: sarma
·
IT & mobiler ar det nagon som vet hur man kan pa enkelt ( :confused: ) satt konvertera en 3gp fil till avi eller mpeg? har kollat typ overallt men...
Svar
3
· Visningar
1 030
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Hur gör jag för att ta bort allt i fältet som man har sökt på, på internet?
Svar
4
· Visningar
698
Senast: Royal_724
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp