Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att...
2
Svar
34
· Visningar
2 966
Senast: Ragatan
·
M
IT & mobiler Jag håller på att bli vansinnig! Ska titta på resultaten från bruksprovet, men när jag öppnar en sida med resultat så får jag upp en...
Svar
3
· Visningar
693
Senast: Magdalena
·
IT & mobiler och vid bortagande av bilder.. jag gick in på ws_ftp och tog bort lite bilder som jag inte ville ha uppe på hemsidan nu och det gick...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: avslutat medlemskap
·
L
IT & mobiler redigera en låt. Kan man göra det med nåt program som finns på datorn? eller nåt man kan ladda ner från nätet? Måste verkligen fixa...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Är det någon här som är i reklambranschen? Kanske någon i alla fall som vet vad en reklam/webbdesignbyrå tar för att skapa en sajt åt...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Gnapp
·
IT & mobiler Min bärbara dator har "tappat bort" sin cd-drive. Den existerar inte längre enligt datorn. :cry: Någon som har något tips på vad man...
Svar
11
· Visningar
776
Senast: Hjartagna
·
IT & mobiler Jag har noll koll på det här med att göra hemsidor osv, men jag tänkte ge mig på det i alla fall. :D :crazy: :o Vilka program ska...
Svar
5
· Visningar
1 104
Senast: Ginne
·
O
IT & mobiler Det är KATASTROF! Mitt tangentbord har lagt av, funkar inte alls. Nu sitter jag och skriver på skärmtangentbord, men det går assegt. Jag...
Svar
11
· Visningar
1 018
Senast: Elajten
·
IT & mobiler Jag blir så trött. Hade inne datron på service under mellandagarna då den gick väldigt trögt, fick tillbaka den och den fungerade bra...
Svar
18
· Visningar
1 990
Senast: Elajten
·
IT & mobiler Den som inte har nåt att göra kan ju provva lite småspel här :) http://www.ferryhalim.com/orisinal/ Prova cats, musiken är ju...
Svar
5
· Visningar
1 204
Senast: Haukur
·
IT & mobiler av min garderob. och jag behöver tips om hur jag ska dra kablaget. Det handlar om en 3-4 datorer som ska få plats därinne, plus en och...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 547
Senast: Bubben
·
  • Låst
IT & mobiler SKIT... installerade Service pack 2 till min dator och nu är den helt KAJKO! Kan inte starta om jag inte går i felsäkert läge och den...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 023
Senast: Cheeserica
·
S
IT & mobiler När jag satte på datorn i morse, dök det upp en ruta om "installation av maskinvara" och frågade om jag skulle starta om datorn. Fattade...
Svar
1
· Visningar
960
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Har lite problem här! Har fixat lite med iframes och har lagt menyn under liksom. Dock ligger den väldigt långt ner... Hur ska jag...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: gul_zebra
·
3
IT & mobiler HUR gör jag för att starta datorn i felsäkert läge???
Svar
2
· Visningar
682
Senast: 3Gringos
·
IT & mobiler Har ju en del problem med sidan min och uppladdningen så jag tänkte att jag kunde försöka göra den i html på angelfire istället så jag...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler ja, hur? (jag har ingen IRport på datorn.) Undrar om det finns någonstans dit man kan skicka ett mms från sin kameramobil och sedan få...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Elajten
·
IT & mobiler Har inte tappat den i golvet lr ngt sådant, tog nåra bilder som vanligt och förde in dom i datorn och efter den gången har den inte gått...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Mela99
·
C
IT & mobiler Hur förminskar man mp3 så dom tar mindre plats. Komprimera dom lixom..
Svar
9
· Visningar
2 355
Senast: bengibollen
·
D
IT & mobiler Vilken är den högsta, vanliga skärmupplösningen man kan ha? Det kan vara bra att veta när man gör en hemsida. Jag trodde att...
Svar
18
· Visningar
1 884
Senast: Renkött
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp