Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Den som inte har nåt att göra kan ju provva lite småspel här :) http://www.ferryhalim.com/orisinal/ Prova cats, musiken är ju...
Svar
5
· Visningar
1 208
Senast: Haukur
·
IT & mobiler av min garderob. och jag behöver tips om hur jag ska dra kablaget. Det handlar om en 3-4 datorer som ska få plats därinne, plus en och...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 553
Senast: Bubben
·
  • Låst
IT & mobiler SKIT... installerade Service pack 2 till min dator och nu är den helt KAJKO! Kan inte starta om jag inte går i felsäkert läge och den...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 029
Senast: Cheeserica
·
S
IT & mobiler När jag satte på datorn i morse, dök det upp en ruta om "installation av maskinvara" och frågade om jag skulle starta om datorn. Fattade...
Svar
1
· Visningar
963
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Har lite problem här! Har fixat lite med iframes och har lagt menyn under liksom. Dock ligger den väldigt långt ner... Hur ska jag...
Svar
5
· Visningar
947
Senast: gul_zebra
·
3
IT & mobiler HUR gör jag för att starta datorn i felsäkert läge???
Svar
2
· Visningar
686
Senast: 3Gringos
·
IT & mobiler Har ju en del problem med sidan min och uppladdningen så jag tänkte att jag kunde försöka göra den i html på angelfire istället så jag...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler ja, hur? (jag har ingen IRport på datorn.) Undrar om det finns någonstans dit man kan skicka ett mms från sin kameramobil och sedan få...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Elajten
·
IT & mobiler Har inte tappat den i golvet lr ngt sådant, tog nåra bilder som vanligt och förde in dom i datorn och efter den gången har den inte gått...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Mela99
·
C
IT & mobiler Hur förminskar man mp3 så dom tar mindre plats. Komprimera dom lixom..
Svar
9
· Visningar
2 358
Senast: bengibollen
·
D
IT & mobiler Vilken är den högsta, vanliga skärmupplösningen man kan ha? Det kan vara bra att veta när man gör en hemsida. Jag trodde att...
Svar
18
· Visningar
1 885
Senast: Renkött
·
S
IT & mobiler Hej, Om jag lägger upp t ex en hotmail adress, och vill vara helt anonym på den, kan då mottagaren av mina mail som jag skickar mail...
Svar
7
· Visningar
3 968
Senast: haringenfantasi
·
IT & mobiler hur ändrar man stavningskontrollen till engelska? Har hittat ett ställe man kan göra det på, men det ändrar sej inte iallafall... så...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: Vita_N_6520
·
E
IT & mobiler Hur räknar man orden i ett textdokument på ett smidigt sätt? Jag hittar nämligen ingen sådan funktion i mitt skrivarprogram (WordPad)...
Svar
2
· Visningar
3 404
Senast: Ejniz
·
IT & mobiler Finns det någon html-kod att lägga in i 'a href="...." target="blank"' som gör att man anger en bestämd storlek på det nya fönstret som...
Svar
4
· Visningar
1 248
Senast: Cinders
·
A
IT & mobiler hur sparar man en bild i en mac?? jag är bara van vid windows där man kan högerklicka...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: Elajten
·
IT & mobiler ...på engelska? Är det video card eller?
Svar
1
· Visningar
3 339
Senast: Elajten
·
K
IT & mobiler 14 år med Windows - 1, 3.1, 3.11, 95, 98, 2000, NT, ME, XP - och man tror man har sett allt, men jag har aldrig varit med om något...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Elajten
·
B
IT & mobiler Shit, pinsamt att behöva fråga. Men de är så här att jag fick CS 1.6 förra veckan. Nu är bara problemet de att när jag ska köra själv...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Elajten
·
C
IT & mobiler Har windows XP ...idag kom det upp en ruta angående uppdatering av windows XP...kom in på microsofts hemsida och blev hänvisad till...
Svar
3
· Visningar
669
Senast: Elajten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp