Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Det börjar väl blir dags att planera lite :D De datum jag absolut inte kan är 16-17 juli och 30-31 juli :) Annars är jag väldigt... 26 27 28
Svar
551
· Visningar
27 452
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Sitter och läser DNs artiklar om riksrevisionen http://www.dn.se/nyheter/sverige/riksrevisorerna-avbrot-granskningar-for-miljoner/ och...
Svar
4
· Visningar
355
Senast: Remmer
·
Kropp & Själ Hej alla irriterade! Dags för ny tråd att vara lite irriterad i :D Just nu är jag irriterad på att jag: 1. Missade dagens... 67 68 69
Svar
1 361
· Visningar
76 035
Senast: MixMax
·
Kropp & Själ Allt blommar förutom jag... Nyser, snuvar, kliar i ögon som är helt rödsprängda, hela halsen kliar inuti så jag håller på att bli tokig...
Svar
10
· Visningar
1 725
Senast: panzy
·
Hemmet Nån bukefalist som har koll på detta eller har någon bra länk? Alla mäklarsidor räknar upp samma text och lagen om jordabalken tycker...
Svar
6
· Visningar
2 009
Senast: lyckogrus
·
Trädgård & Växter Jag har redan börjat fundera på nästa sommar. Vi har planer på att köpa ett växthus där vi kommer att driva fram en del grönsaker för...
Svar
13
· Visningar
1 327
Skola & Jobb Hej! Hoppas någon kan hjälpa mig. Kollar antagningsstatistiken för högskolor och universitet från tidigare terminer. Om det står...
Svar
2
· Visningar
578
Äldre Finns det någon bra dokumentär eller liknande om måsars beteende? Hur jobbiga de än kan vara när de väcker en vid fyratiden på morgonen...
Svar
16
· Visningar
2 122
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Någon kanske jobbar med det, Bukekompetensen är stor. Jag får olika svar både när jag googlar och olika landsting tycks tolka olika och... 2
Svar
38
· Visningar
1 889
Kropp & Själ Jag har haft ont i halsen sedan i lördags och har nu fått vita prickar, jag har ingen feber men bör jag åka till doktorn?
Svar
5
· Visningar
1 830
Senast: lil-sis
·
Äldre Vad säger lagen kring hög musik från scener likt festivaler en vanlig veckodag ända fram till kl 02:00 mitt i en stadskärna? Det är... 2
Svar
38
· Visningar
2 304
Senast: lil-sis
·
Svar
0
· Visningar
265
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
247
·
Svar
0
· Visningar
313
·
Svar
0
· Visningar
249
·
Kropp & Själ Jag har benämnts som suicid av skolhälsovården som ska försöka hjälpa mig att få en samtalskontakt då de anser att jag behöver mer hjälp...
Svar
18
· Visningar
1 664
Senast: Miljon
·
Kropp & Själ Efter min graviditet har jag fortfarande ont i ländrygg och bäcken. Ligger jag på sidan i sängen för länge för det ont, sitter jag...
Svar
3
· Visningar
661
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Tjatter Dags för ny tråd, vi fyller dem med rekordhastighet! :up: Jag ska ut i skogen och leta kantareller. Förra gången gick det inte så bra... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
49 485
Senast: Klara
·
Äldre Ännu en vart ska jag ta vägen i sommar-tråd. Jag vill gärna sticka iväg och vara borta några nätter i augusti men har total idétorka...
Svar
12
· Visningar
1 012
Senast: tanten
·
Äldre I tätorten närmast där jag bor har det tänts eld på många bilar 2016. Polis och sociala myndigheter säger sig veta vilka ungdomar som är...
Svar
12
· Visningar
963
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka