Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Hej! Jag har nu insett att hänga upp alla mina rosetter på gardinstänger inte kommer hålla i längden, och undrar nu hur man smidigast...
Svar
18
· Visningar
8 666
Senast: Buck
·
IT & mobiler Jag uppdaterade min dator till Windows 10 och efter uppdateringen kommer jag inte ut på nätet. Felsökaren säger att en nätverkskabel... 2
Svar
20
· Visningar
1 684
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag skulle behöva lite råd.. Och tycker att ämnet är lite för känsligt för att prata med bekanta osv. om.. Sedan några veckor tillbaka... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
17 076
Senast: Egonson_
·
Skola & Jobb Jag har fått en fast tjänst i byn på 58%, vilket jag kan höja till heltid om jag vill eftersom det är kommunens policy. Tanken har dock... 2
Svar
24
· Visningar
1 627
Senast: Squie
·
Äldre Ett par som ska flytta ihop, där den ena dels tjänar mer på ordinarie jobb dels har oregelbundna inkomster via egen firma. Hur skulle DU... 7 8 9
Svar
162
· Visningar
8 958
Senast: Lilla
·
Äldre Hej jag vet inte hur jag ska börja men jag saknar min gamla hemby Torsåker det har jag alltid gjort vill så gärna flytta tillbaka men...
Svar
0
· Visningar
604
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Eftersom jag redan hunnit planera ungefär varje timme av resan till island i maj så behöver jag nu satsa på vintersemestern 2016. Min... 2
Svar
20
· Visningar
1 793
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Vi tänkte åka till Lund i slutet på juli och funderar på var som är trevligt att äta. Blir i sådana fall att vi är där från lördag till...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: tangens
·
Relationer Jag blev dumpad för ca 4v. sen på telefon. Vi hade en distansrelation i lite över 1år som nu inte fungerade längre. Jag vet att det va... 2
Svar
24
· Visningar
2 482
Senast: MiniLi
·
Hemmet Letar tvättmaskin och då det var flera år sen sist jag köpte någon så vet jag inte riktigt vad jag letar efter. Enkel lättförståelig...
Svar
9
· Visningar
838
Senast: starcraft
·
Tjatter Bara ett litet diskret tips: Det är Bukes egen ekonomi- och rese-expert @Gabbi som är kommentator på TV4 under hela Tour de France ;)...
Svar
12
· Visningar
1 554
Senast: Lavine
·
Äldre vi söker nu bostad och planerar således flytt. Och då kommer den eviga frågan om flyttlådor. Vi hitta nämligen ett företag som hyr ut... 2
Svar
29
· Visningar
4 432
Skola & Jobb Jag hoppas påbörja forskarutbildning i framtiden och har precis kommit överens med min arbetsgivare om att få göra det delvis på betald...
Svar
18
· Visningar
1 145
Senast: Katti
·
Relationer Hej! Jag har en fråga som jag länge gått och grunnat på... Min morfar.. Min mormor träffade i sin ungdom en pojk från Danmark. Tycke...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: Fan of Bill
·
IT & mobiler Jag får emellanåt filer i mailen som jag inte kan öppna. De heter winmail.dat och det är tydligen så att avsändarens mailprogram skapar...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: Philosophia
·
Äldre Hej! Är det någon mer än jag här som blivit som besatt av målarböcker? Älskar bla. de av Hanna Karlzon. Tänkte att man i denna tråd...
Svar
1
· Visningar
576
Relationer Nu har 'det' hänt. Jag och min kille har gjort slut. Jag känner mig som ett vrak, jag är så ledsen för jag är fortfarande hopplöst kär i...
Svar
3
· Visningar
2 993
Senast: Pls
·
IT & mobiler Hjälp mig välja! Har dessa två f n som jag väljer mellan: Lenovo G50-80 15,6" FHD i3-5005U / 6GB / 128GB SSD / Intel® HD5500 / Win 10...
Svar
19
· Visningar
1 053
Senast: TinkerBell
·
Äldre Nudge @athena_arabians :) Eller nån annan som är kunnig inom kristallstenar? Jag undrar om denna är värd någonting? Kom in som gåva...
Svar
5
· Visningar
1 079
Senast: TinkerBell
·
Äldre Jag inser att jag jag antagligen bott under en sten eller nåt, när jag läser denna artikeln... 58 59 60
Svar
1 198
· Visningar
56 153
Senast: Blue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka