Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Ja ni ser frågan i rubriken :) Själv spelar jag mycket, mest dataspel. Data: Mana world (onlinerollspel kan man väl kalla det tror... 2
Svar
29
· Visningar
4 663
Senast: Nux
·
Äldre Jag är pinsamt dålig på att hålla mig ajour. Har dagstidning (lokaltidnimg) på jobbet och en bit till brevlådan så ingen tidning hemma... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 249
Senast: Kamomilla
·
Äldre Just nu är antalet döda 60 st men lär väl stiga. Över 100 skadade. Man körde en lastbil rakt in i en stor folkmassa som firade... 5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 175
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Min ena stortå är typ gulbrun och lite uppluckrad på vissa ställen. Jag kör med Finail ungefär en gång i veckan. Några superbra tips...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: purity_666
·
Relationer Då var det klubbat, klappat o klart med nya åtstramningar för flyktingarna. Med överväldigande 240 ja röster mot endast blygsamma 45 nej... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 048
Äldre Försöker knåpa ihop en spotifylista med låtar från musikaler, så att jag har något bra att lyssna på (vråla till) när jag ska sitta... 2
Svar
29
· Visningar
1 486
Senast: Paddington
·
Relationer Då är det dax igen då:bump:. Förra året så vann ju SD och Jimmie. Troligtvis blir det ett Da Capo i år för Jimmie :D. SD på torsdag och... 2 3
Svar
58
· Visningar
2 634
Senast: Vinur
·
Kropp & Själ Dels i affären o dessutom via skatten. http://www.dn.se/debatt/ekologiskt-jordbruk-har-aldrig-varit-battre-for-miljon/
Svar
2
· Visningar
569
Skola & Jobb Hallå! :) Jag har börjat fundera på att flytta till Köpenhamn så småningom, men hur gör man egentligen? Det är som sagt fortfarande...
Svar
4
· Visningar
2 051
Senast: Pallen
·
Trädgård & Växter Fungerar de bra? Jag tänkte köpa ett på nån kedja när jag är iväg och shoppar i morgon. Bor ju inte i storstan så jag är begränsad till...
Svar
9
· Visningar
2 535
Senast: ainasoja
·
Hemmet Allsvetande buke! Som rubriker avslöjar så undrar jag om stringhyllor håller för en större mängd lp-skivor? Alltså på ett ungefär hur...
Svar
2
· Visningar
3 088
Tjatter När man kommer hem från veckohandlingen o upptäcker att det är varmare i kylskåpet än i köket.:banghead: Ny kyl/frys är inte budgeterat...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: tanten
·
Hemmet vi har fått ett bo med humlor i väggen. Bor i ett tegelhus och de har bosatt sig under taket, längst upp på väggen. Det är inga problem...
Svar
6
· Visningar
1 359
Senast: Magnum
·
Äldre En del av min familj skall åka på resa om drygt en vecka och kommer att mellanlanda/byta flyg i Istanbul. 3 timmars väntetid kommer det... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 728
Senast: tott
·
Äldre Jag hittar en massa konstigt vid nya huset. Vad är det för något:
Svar
0
· Visningar
467
Äldre Har en manlig vän, eller hade är det ju nu då, vi dejtade för några år sedan..Men la ner och har sedan fortsatt vara vänner. Ingen... 2
Svar
35
· Visningar
4 382
Senast: Niyama
·
Trädgård & Växter Jag har ingen trädgård att odla i, men kommer för första gången spendera min sommar i en lägenhet som har en stor balkong i västerläge...
Svar
10
· Visningar
6 890
Senast: Modig_Korn
·
Hemmet Ärade allvetande Bukefalos, Google has not been too friendly. Kort sagt har jag tröttnat på plastpåsar. Hoppas detta inte kolliderar...
Svar
18
· Visningar
5 200
Senast: Minett
·
Tjatter Nu när antagningsbeskeden har skickats ut, blir jag nyfiken på om någon kommit in på Livets hårda skola? Var ligger denna skola och hur... 6 7 8
Svar
159
· Visningar
9 466
Senast: sjoberga
·
Äldre Göteborgskalaset överväger att införa kvinnozoner där inga män får vistas, för att freda kvinnor från sexuella övergrepp... 22 23 24
Svar
468
· Visningar
19 669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka