Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon som sitter på ett bra recept på oxfilepasta? :love:
Svar
2
· Visningar
405
Senast: Renfis
·
Kropp & Själ … när jag promenerar med någon. Alltså den andra personen går ett par steg före mig, detta händer med både långa och korta människor... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 274
Kropp & Själ Hade ett ordentligt nackspärr/låsning i bröstryggen innan jul. Huvudet var omöjligt att tippa mot vänster axel. Var efter några dagar...
Svar
9
· Visningar
863
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Idag har jag träffat min husläkare. Jag fick en tid eftersom jag beskrev en hel del skumma symtom, men framför allt att jag blir flåsig...
Svar
10
· Visningar
1 432
Senast: Asko
·
Kropp & Själ När går hormonerna över å kroppen börjar må som vanligt igen efter dagen efter piller?
Svar
14
· Visningar
2 266
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Jag förstörde min hårfön häromdagen och överväger nu att köpa en värmeborste för styling istället. Använder bara hårfönen tillsammans...
Svar
2
· Visningar
669
Kropp & Själ Någon mer än mig som följde Irinas fantastiska blogg "Livet sett genom rosa glasögon" om positivitet och attraktionslagen ? Var tog hon...
Svar
2
· Visningar
1 530
Senast: Pasha
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt... 2
Svar
34
· Visningar
5 683
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Hej jag har börjat tappa det nu har svårt att fråga saker och är rädd för att fråga med om det är nått som jag vill ha svar eller vill...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: Cafer
·
Kropp & Själ Hur ser det ut hos er? Har den börjat? Har ni besvär? Här är det låga till måttliga halter hassel. Känner av det och är just nu...
Svar
1
· Visningar
359
Senast: Catsu
·
Kropp & Själ Ja kan man ha det? Min sambo har varit sjuk i fem dagar nu med feber som pendlar mellan 39-40 och är väldigt hängig/dålig. Ligger i...
Svar
13
· Visningar
1 494
Senast: honung
·
Kropp & Själ Hur fungerar det att använda? Betalar man redan i appen eller vid leverans? Kan man betala med cash?
Svar
7
· Visningar
581
Senast: Lager
·
Kropp & Själ Någon som har gått på microneedling-behandling med Dermapen4? Funkar det? Blir hyn bättre? Gör det asont?:nailbiting: Är så sjukt...
Svar
11
· Visningar
1 283
Senast: hoppsann
·
Kropp & Själ Jag tänker skriva och berätta här bara för att jag undrar vad som drabbat mig. Troligen ett virus, det är det ju nästan alltid, men...
Svar
7
· Visningar
1 402
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ Om man vill stötta en organisation som är med och räddar Australiens brännskadade djur och som är seriös. Vilken ska man välja?
Svar
2
· Visningar
479
Senast: fryckan
·
Kropp & Själ Vill inleda med att jag inte har borderline, varken min psykolog eller läkare tror det. Men de vill att jag börjar i DBT-terapi pga mina...
Svar
9
· Visningar
1 039
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Har fått ont i min högra häl, på undersidan, precis under och funderar på om det kan vara hälsporre. Jag brukar inte ha ont i fötterna... 2
Svar
34
· Visningar
2 954
Senast: Ms_Antrop
·
Kropp & Själ Jag har varit förkyld sedan oktober, inget konstigt med det då jag har barn i förskoleålder och därmed räknar med att vara förkyld t om... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 655
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Sådana här (under)kläder som är designade för att hålla in/ trycka ihop, jag förstår ju att de sitter åt, men är de "hårda"? Jag har...
Svar
5
· Visningar
912
Senast: Tonto
·
Kropp & Själ Ofärgat, livlöst, torrt, slitet och trist hår som varit utan någon form av inpackning alldeles för länge. Det ska helst inte vara en...
Svar
0
· Visningar
283

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Balkong 2025
  • Störiga saker vi stör oss på, del 39
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka