Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har en gammal nackskada som påverkar mitt liv varje dag. Ibland lite bättre och oftast sämre.. Jag har inte fått någon diagnos på... 2
Svar
32
· Visningar
2 233
Senast: em-pirre
·
  • Låst
Tjatter BANANKONTAKT - Det är en fågel - Nej det är ett plan - NEJ DET ÄR EN SUPERBANAN! Plötsligt ser alla ett stort gult ljussken över... 35 36 37
Svar
722
· Visningar
21 545
Senast: Intejag
·
Kropp & Själ Min läkare vill testa en ny medicin på mig, hans förklaring är att den är inte som andra antidepp då jag tvärvägrat vanliga antidepp...
Svar
4
· Visningar
7 025
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Tycker allt oftare man läser och hör om önskemål att förkorta normalarbetstiden från 8/h till 6/h om dagen. T ex hörde jag att... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 529
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Jag har ibland ställt upp och översatt på informationsmöten på mitt jobb eftersom det är svårt att få tag på tolk på engelska. Nu är jag...
Svar
11
· Visningar
1 464
Senast: Asa_S
·
Kropp & Själ jag jobbar heltid mån-fredag 7-15. För att bli klar med skolan måste jag även göra en praktiknatt som jag missat, dvs att vaka 22-07...
Svar
12
· Visningar
1 435
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Håller på med en hemuppgift i Ma2a, och har stött på tal som jag skulle behöva lite hjälp med om någon hade velat ställa upp :) Det...
Svar
15
· Visningar
769
Senast: Liran
·
Kropp & Själ Det här tycker jag är lite roligt. Det känns som att barnmorskorna har förnekat att vissa får sämre humör av p-piller och jag var... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 176
Senast: Aroma
·
Kropp & Själ Jag är visserligen mitt inne i klimakteriet men det känns som om svettningen beror på stress. Varje gång som jag försöker städa eller...
Svar
8
· Visningar
1 501
Senast: rtf
·
Kropp & Själ Min depression blir bara sämre. Min läkare har ökat på min medicin till det dubbla och sa att det kan nog ta 2-3 veckor innan det blir... 2
Svar
28
· Visningar
2 717
Senast: alazzi
·
R
Kropp & Själ Har köpt en låt på iTunes, så som jag gjort många gånger tidigare. Vill lyssna på låten men telefonfan vill inte låta mig göra det utan...
Svar
12
· Visningar
561
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Att jag ens behöver fråga om det här är ju nästan pinsamt, men here comes: Hur fungerar iTunes nu för tiden? Är det både en spelare och...
Svar
16
· Visningar
947
Senast: Trani
·
Äldre Hej Hur får jag tag på kontaktuppgifterna till de som är ansvariga för ambulanshelikoptern i Stockholm Den som kom i helgen var röd om...
Svar
10
· Visningar
1 266
Senast: cewe
·
Skola & Jobb Jag har tokångest över en uppsats som jag tidigare skrivit tillsammans med en annan(som f.ö. stod för idé, upplägg etc) men som nu...
Svar
3
· Visningar
993
Senast: kottee_
·
Äldre Ska hälsa på brorsan i Karlstad till helgen :) Han har ingen bra koll på trevliga restauranger så därför vänder jag mig till er :bow...
Svar
0
· Visningar
253
Kropp & Själ Hur vet man skillnaden? Är det bara läkare som kan avgöra?
Svar
0
· Visningar
484
Senast: MissFideli
·
Äldre Hur och/eller var tömmer man en portabel toa? Eller, hur funkar det med latrinkärl, var tömmer man en sådan? Kan/får man tömma på...
Svar
7
· Visningar
1 173
Senast: ameo
·
Äldre Jag behöver lite råd i hur jag ska lösa ett köp jag gjort via en FB-sida där det verkar som att säljaren vägrar ge tillbaka några pengar... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 116
Hemmet Någon som testat? Isf vad? Eller hur ska jag få den vit igen? Vet att den finns i galet många hem och någon måste ju lyckats få sin...
Svar
17
· Visningar
5 541
Senast: tanten
·
Kropp & Själ På jobbet hörde jag ett kort klipp på sr, som jag har försökt hitta igen... Där de pratade om att forskning visar på att barn som har...
Svar
10
· Visningar
1 086
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka