Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre hej! Jag ska ha fest/ picknik och funderar på sätt man kan servera alkohol på. Den uppenbara melonen har jag i bakhuvudet men finns det...
Svar
7
· Visningar
1 353
Skola & Jobb Jag har varit på intervju på ett företag och hon undrade vad jag hade för löneaspråk, jag blev lite ställd för jag var helt inne på att...
Svar
13
· Visningar
971
Senast: Mixoman
·
Kropp & Själ Just nu har jag ont i magen, i magsäcksområdet.Jag kände likadant igår och samtidigt från jag ont i axeln. Jag kopplar ihop det med att...
Svar
6
· Visningar
945
Senast: Maoam
·
Relationer Min vän är i behov av terapi och jag försöker hjälpa henne med att finna någonting bra. Det rör sig om att sex har blivit kopplat till...
Svar
12
· Visningar
2 148
Senast: MiniLi
·
Äldre Ni som är blodgivare, vilket landsting tillhör ni och vad kan ni välja på för blodgivar gåvor? 2
Svar
20
· Visningar
4 040
Senast: pellemojj
·
Äldre Finns det någon här som spelar (alt)fiol och kan noter, eller bara kan noter, som kan hjälpa mig lite med visan Idas sommarvisa? :)
Svar
8
· Visningar
3 379
Senast: MM
·
Skola & Jobb Skriver just nu en litteraturstudie och då jag inte riktigt har tid att vänta på ett svar från handledaren undrar jag om ni har koll på...
Svar
2
· Visningar
505
Senast: MiniLi
·
Äldre Är så att man fått jobb erbjudande å kanske skall flytta till värmland å jobba men undrar då vart i värmland man ska försöka bosätta... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 622
Senast: Aja_baja
·
Äldre vet att det finns en del på buke som tillbringat mycket tid i Grekland. så vad säger ni om Karpathos?
Svar
9
· Visningar
629
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Jag har långt lite självlockigt hår som jag oftast fönar ut så det blir hyfsat rakt. Ibland blir jag sugen på att låta lockarna vara...
Svar
17
· Visningar
1 483
Senast: mandalaki
·
Trädgård & Växter Har den här gigantiska krukan, som stått tom i snart 7 år då vi fick den i present :o Nu tänkte vi plantera något i den äntligen :D...
Svar
11
· Visningar
3 519
Kropp & Själ Hur gör man när en melodi eller sång, utan att man egentligen vill, fastnat i huvudet? Jag trallar på "Vi ska bada nakna på Sergels...
Svar
14
· Visningar
1 180
Senast: Pigalle
·
Äldre Jag råkade färga utväxten med en för mörk färg (inte toning). Måste man vänta till håret har vuxit ut eller kan man färga över med en...
Svar
8
· Visningar
647
Senast: Septicemia
·
Tjatter Ja, nästa vecka går ju (som få antagligen har missat) årets Eurovision Song Contest av stapeln i Stockholm. Jag är inget superfan men... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 559
Senast: voltis
·
Kropp & Själ Hej alla, Jag är mest aktiv på ungdom, men det verkar vara mer liv här och jag behöver hjälp. Jag lider sedan i höstas av... 2
Svar
30
· Visningar
3 245
Senast: Egonson_
·
Äldre Roliga ord som knappt används längre, men borde återupplivas! :D Jönsig Raffig Maläten Fräsig ... fler? 8 9 10
Svar
188
· Visningar
29 757
Senast: bitta
·
Äldre Jag har blivit erbjuden en lägenhet men jag har sån beslutsångest om jag ska tacka ja eller inte så jag behöver lite input från er... 2
Svar
25
· Visningar
2 426
Senast: lisa412
·
Äldre Jag hade papperstidning i mååånga år. Hade sällan tid att läsa på morgnarna så hade ofta ett gäng tidningar att läsa ikapp på helgerna... 2
Svar
26
· Visningar
1 383
Relationer 2011 skilde jag och exet oss. Vi har fått papper från tingsrätten att den är klar. Bodelningen är klar, vi är överens. Han har flyttat...
Svar
10
· Visningar
3 853
Senast: grusholmen
·
Äldre Min älskade bil har gett upp och nu behöver jag en ny... Självklart har jag ett par frågor ;) Vad är fördelen med att köpa från firma...
Svar
4
· Visningar
508

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka