Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har för mig att det var några här som gjort det testet? Fick ni någon info om förberedelser? Efter flera år med låga kortisolvärden har...
Svar
1
· Visningar
615
Äldre I morgon lördag är det äntligen dags för bla. Frans att äntra scenen... det är dags för FINAL i ESC!! Vi trogna tittare har ju redan... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
26 866
Senast: Rosett
·
Äldre Vad säger ni om att vara sjukskriven om man gjort en bröstoperation (som att t ex förstora befintliga bröst)? Jag har hört lite olika... 18 19 20
Svar
383
· Visningar
23 983
Senast: vallhund
·
Trädgård & Växter Jag är så sugen på att byta ut alla pelargoner på framsidan mot ljung, cyklamen, prydnadskål och så vidare. Skulle gärna vilja ha lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 512
Senast: Rouise
·
Fritid Igår tvättade jag en dunväst och givetvis så knölade allt dun ihop sig i små klumpar i västen. Det tog ca 20 minuter innan den hamnade i...
Svar
8
· Visningar
1 428
Senast: Reville
·
Kropp & Själ Min mamma fyller jämnt och jag har lovat henne en spavistelse. Har dock själv inte så mycket erfarenheter av olika span, så hjälp! Är... 2
Svar
21
· Visningar
1 649
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag har ett lite udda problem skulle jag tro. Senaste halvåret så har jag fått riktigt jobbiga problem som jag börjar se ett samband med...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Jag ska, helt frivilligt och efter egen önskan, jobba natt i sommar. Det är många år sen jag gjorde vaken natt men hade inga... 2
Svar
20
· Visningar
2 920
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Hade bokat och fått tid till vc för att prata med en kurator och planerat att gå men avbokade ytterligare en vårdtid för att jag fick... 2
Svar
35
· Visningar
2 470
Senast: Grazing
·
Äldre Sitter och tittar på många "brudklänningsprogram" från Kanada och har börjat fundera på att man sällan ser folk som reser dit på...
Svar
13
· Visningar
1 305
Äldre http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article22847006.ab Läste den här glada nyheten och började fundera vad det kan...
Svar
8
· Visningar
644
Senast: Blue
·
Kropp & Själ Nu har det gått drygt 8 månader sen jag stukade min tumme efter att jag sprang ihop med en tjej på en match. Tummen böjdes då kraftigt...
Svar
3
· Visningar
3 332
Senast: Scata
·
Äldre När ska ni vara lediga och vad ska ni göra? Själv har jag ingen aning så all inspiration är välkommen! 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 285
Senast: trazel
·
Kropp & Själ Jag har en gammal nackskada som påverkar mitt liv varje dag. Ibland lite bättre och oftast sämre.. Jag har inte fått någon diagnos på... 2
Svar
32
· Visningar
2 233
Senast: em-pirre
·
  • Låst
Tjatter BANANKONTAKT - Det är en fågel - Nej det är ett plan - NEJ DET ÄR EN SUPERBANAN! Plötsligt ser alla ett stort gult ljussken över... 35 36 37
Svar
722
· Visningar
21 545
Senast: Intejag
·
Kropp & Själ Min läkare vill testa en ny medicin på mig, hans förklaring är att den är inte som andra antidepp då jag tvärvägrat vanliga antidepp...
Svar
4
· Visningar
7 025
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Tycker allt oftare man läser och hör om önskemål att förkorta normalarbetstiden från 8/h till 6/h om dagen. T ex hörde jag att... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 527
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Jag har ibland ställt upp och översatt på informationsmöten på mitt jobb eftersom det är svårt att få tag på tolk på engelska. Nu är jag...
Svar
11
· Visningar
1 464
Senast: Asa_S
·
Kropp & Själ jag jobbar heltid mån-fredag 7-15. För att bli klar med skolan måste jag även göra en praktiknatt som jag missat, dvs att vaka 22-07...
Svar
12
· Visningar
1 435
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Håller på med en hemuppgift i Ma2a, och har stött på tal som jag skulle behöva lite hjälp med om någon hade velat ställa upp :) Det...
Svar
15
· Visningar
769
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka