Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jaag har ett fast jobb men jag trivs inte, om jag söker jobb som är som timvikarie eller en anställning som är tidsbegränsad och får...
Svar
5
· Visningar
679
Kropp & Själ Jag ska på min kusins konfirmation om några veckor, men har absolut ingen aning vad jag ska ha på mig! Vill ju inte vara varken över-...
Svar
2
· Visningar
544
Senast: millen
·
  • Låst
Tjatter Helt plötsligt är vad gör du tråden borta? Varför då? Har jag kommit åt nån inställning?
Svar
8
· Visningar
688
Senast: Sonic76
·
Hemmet Vår dammsugare gick idag sönder och då föddes idén om robotdammsugare! För/nackdelar? Är robotdammsugare ens ett alternativ för en...
Svar
6
· Visningar
4 192
Äldre Finns det ingen möjlighet att stoppa dom redan vid gränsen? Dom kommer ju hit för att begå brott, måste vi acceptera sånt bara för att... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 898
Senast: Boj
·
Äldre Jag vet att man inte får bygga på prickmark, men får jag använda den som t.ex uppställningsplats? Kan jag ställa dit containrar? Hyra...
Svar
14
· Visningar
6 085
Senast: hoppsann
·
Kropp & Själ Jag puttades omkull av en häst förra lördagen. Alltså en vecka sen drygt. Inget dramatiskt, jag hamnade raklång och han var vänlig nog...
Svar
14
· Visningar
1 048
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Jag ska börja plugga och har läst Matte B för många år sen. Hon som skulle hjälpa mig vet inte riktigt skillnaden på de olika matte...
Svar
6
· Visningar
462
Senast: Niyama
·
Äldre Känner för att uppdatera min garderob nu inför sommaren. :) Det jag är på jakt efter är främst leggings och en särskild typ av skjorta... 2
Svar
23
· Visningar
3 607
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Någon som har läst denna kurs på gymnasiet och har ett minne av vad ni gjorde och hur det var upplagt? Friare? Fördjupa sig inom sporter...
Svar
1
· Visningar
416
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Ok. Det här tar emot något otroligt att skriva men jag vet varken ut eller in längre. Börjar känna mig smått desperat. Jag funderar...
Svar
9
· Visningar
1 360
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är förkyld och tänkte att det skulle vara bra att göra en nässköljning så det gjorde jag. Eller påbörjade i alla fall, för vattnet... 2
Svar
21
· Visningar
20 347
Senast: Maoam
·
Skola & Jobb Hur fungerar det med en VD som är majoritetsägare i ett aktiebolag? Utan att komma ihåg särskilt mycket från mina studier så känner...
Svar
9
· Visningar
767
Senast: Pegasus63
·
Skola & Jobb Jag tillhör den generationen som inte har fått någon avancerad utbildning inom det svenska språket. Eller så råkade det bara vara så att... 2
Svar
38
· Visningar
2 572
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Någon som har lite koll på mediciner? Jag har inhandlat både omeprazol och novalucol på apoteket, men hon jag pratade med där verkade... 2
Svar
23
· Visningar
38 069
Senast: Monifa
·
Trädgård & Växter Jag och sambon har planer på att plantera humle i sommar, på båda kortsidorna, ser ut såhär: (ursäkta stöket :D ) Hur hade ni...
Svar
5
· Visningar
6 783
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag funderar på hur "sjuk" man behöver vara för att det ska kännas ok att be om hjälp av psykolog? Jag har aldrig haft kontakt med... 2
Svar
27
· Visningar
3 171
Senast: Kanintant
·
Svar
2 007
· Visningar
65 167
Senast: Snurrfian
·
Äldre Jag blir tokig, skydda sig mot solen i all ära men det blir liksom inte av när man blir sådär klibbig och äcklig om huden. Vilka... 2
Svar
33
· Visningar
2 917
Senast: Lager
·
Äldre Skulle vilja ha journaler från när jag var barn. Tittade på Mina Vårdkontakter, men kunde inte hitta ett jota där. Journalerna jag vill...
Svar
14
· Visningar
1 452

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka