Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag håller just nu på att kolla upp möjligheten att söka stipendier då mitt CSN eventuellt ej kommer att räcka (tillräckligt länge) för...
Skola & Jobb
Är det några här som roar sig med illustrationer i någon form? Både som hobby eller som yrke? Jag har alltid skissat väldigt mycket men...
Skola & Jobb
Fick ju inget csn i år på grund av gamla studiesynder. Har nu dock gjort de uppgifter jag behöver för att kunna plugga vidare med csn om...
Skola & Jobb
Jag läser en kurs där vi nu ska typografera text. Kurslitteraturen är inte till så mycket hjälp tyvärr. Jag behöver verkligen hjälp med...
Skola & Jobb
Jag behöver tips på hur man ska få tiden att gå ihop!
Har börjar jobba extra igen vid sidan av studierna och känner att både skola,häst...
Skola & Jobb
Jag jobbar 50% som servitris och har varit på samma ställe i 1,5 år nu. Jag har 7 röda dagar att ta ut, min kompis sa att arbetsgivaren...
Skola & Jobb
Har gjort ett punktdiagram om hur mycket energi som försvinner beroende på släpphöjden. Jag har fått fram en formel (står högst upp till...
Skola & Jobb
Jag jobbar i skolans värld och känner, som så många andra, att det är otacksamt och på väg utför med skolan så som det ser ut idag.
Jag...
Skola & Jobb
Hej alla,
tänkte att ni har kloka huvuden att slå ihop. Jag går på en av världens bästa skolor inom mitt kreativa fält och håller på att...
Skola & Jobb
Jag behöver tips på en bra app där man kan lägga in ett skolschema. Vi använder inte något digitalt schema så man måste alltså lägga in...