Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag ska skriva c-uppsats nu i höst, men vet inte vad jag ska skria om!! Har funderat på massor av ämnen, men det har bara slutat med att...
Svar
14
· Visningar
1 052
Senast: seahawk
·
Skola & Jobb Alltså. Är det bara att se åt ett annat håll om man vill slippa se? Skall man säga till? O_o Eller är det bara så att håriga buttcracks...
Svar
11
· Visningar
2 316
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Finns det någon snäll själ här inne som behärskar företagsekonomi? Sitter och ska försöka göra en inlämning men förstår verkligen inte...
Svar
3
· Visningar
1 404
Senast: Aliide
·
Skola & Jobb Jag förstår att kostnaden för att äga en bil beror på en massa saker som bränsleförbrukning, försäkring, skatt, årsmodell, hur långt jag... 2
Svar
29
· Visningar
5 947
Senast: Torktumlare
·
Skola & Jobb ...har ni fast eller rullande schema? Vad tycker ni om dessa två modeller? Vi har fast schema, dvs min öppningsdag är alltid torsdagar...
Svar
9
· Visningar
2 365
Senast: Apollo
·
Skola & Jobb Om man får ett jobb i en butik via ett bemanningsföretag, hur blir lönen då? Det står att de följer kollektivavtal, men det verkar som...
Svar
8
· Visningar
1 509
Senast: Libra
·
Skola & Jobb Jag möttes av tragiska besked på kvällskvisten att min mormor har gått bort. Det var visserligen väntat, men samtidigt kom det som en... 2
Svar
21
· Visningar
7 344
Senast: elfi
·
Skola & Jobb För ungefär fem år sedan hittade jag min drömarbetsplats. För ungefär tre år sedan var jag på konfa och träffade en kvinna från denna...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: Singoalla
·
Skola & Jobb Ber om ursäkt på förhand för virrigt inlägg.. Jag har en lång utbildning bakom mig, där jag tidigare testat på lite olika kurser innan...
Svar
1
· Visningar
462
Senast: Smulan75
·
Skola & Jobb jag är just nu i berlin med jobbet. I morgon har jag en helledig dag. Jag har aldrig vart i Berlin innan så jag har ingen aning om vad...
Svar
0
· Visningar
426
Senast: YaHilweh
·
Skola & Jobb Idén har funnits i mitt huvud ett tag. Jag vill åka över till USA som au pair. Men, vart börjar man? Haha. Suttit och kollat lite. Hur...
Svar
2
· Visningar
542
Senast: susanne
·
Skola & Jobb Igår fick jag reda på av min chef att de måste varsla 15 personer, och att jag är en av dem som måste gå. Det var som att få en knytnäve...
Svar
13
· Visningar
2 280
Senast: kryddelydd
·
Skola & Jobb Jag håller just nu på att göra ett arbete om kontorets historia och framtid. I trådar har det dykt upp lite namn på bland annat...
Svar
7
· Visningar
726
Senast: Anna
·
Skola & Jobb Jag ska på "intervju" hos en person som jag kan komma att bli personlig assistent åt. Det gäller en man i övre medelåldern. Jag har...
Svar
3
· Visningar
564
Senast: martha
·
Skola & Jobb Nu är det dags igen. Och tom jag har fattat att vi ställer TILLBAKA klockorna en timme. Förr i världen gjorde folk det innan de gick och... 2
Svar
20
· Visningar
1 481
Senast: em76
·
Skola & Jobb Många av er vet att jag håller på med rehabilitering efter utmattningssyndrom. Ni som inte minns eller inte läst tidigare kan få en bra...
Svar
5
· Visningar
1 558
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Använder ni det nätverket? Hur använder ni det? Har det en vettig funktion? Jag kan ha skaffat ett konto där vid något tillfälle för...
Svar
19
· Visningar
1 151
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Förlåt, men nu måste jag bara få rasa litegranna...På text-tv (ja, jag vet att jag är gammalmodig :p) finns denna nyhet (urklipp): Ja... 2
Svar
34
· Visningar
3 720
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Om man ska säga 120 är det väl einhundertzwanzig, eller? Hur säger man 11000 på tyska?
Svar
9
· Visningar
788
Senast: fryckan
·
Skola & Jobb Finns det någon som kan hjälpa mig förstå dessa begrepp?! Jag förstår att ontologi är kunskap om vad något är och epistemologi är...
Svar
2
· Visningar
3 215
Senast: Rare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka