Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Jag ska skriva c-uppsats nu i höst, men vet inte vad jag ska skria om!! Har funderat på massor av ämnen, men det har bara slutat med att...
Skola & Jobb
Alltså. Är det bara att se åt ett annat håll om man vill slippa se? Skall man säga till? O_o Eller är det bara så att håriga buttcracks...
Skola & Jobb
Jag förstår att kostnaden för att äga en bil beror på en massa saker som bränsleförbrukning, försäkring, skatt, årsmodell, hur långt jag...
Skola & Jobb
Igår fick jag reda på av min chef att de måste varsla 15 personer, och att jag är en av dem som måste gå. Det var som att få en knytnäve...
Skola & Jobb
Nu är det dags igen. Och tom jag har fattat att vi ställer TILLBAKA klockorna en timme. Förr i världen gjorde folk det innan de gick och...
Skola & Jobb
Många av er vet att jag håller på med rehabilitering efter utmattningssyndrom.
Ni som inte minns eller inte läst tidigare kan få en bra...