Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Hur långt pendlar ni? Vilken tid är rimlig att lägga på pendlandet? Hur är det att bo på landet och jobba i staden?
Jag skulle vilja ta...
Skola & Jobb
Jag, som alltid jobbat som "en i mängden" fram till för lite dryga året sedan - då jag fick en nyckelroll på mitt nya arbete - är totalt...
Skola & Jobb
Har en fast tjänst, men pga min mans arbete så måste jag byta arbete och för att kunna göra detta så började jag att studera till något...
Skola & Jobb
För mina elevers räkning letar jag svenska filmer på youtube.
Lite utsiktslöst eftersom jag själv inte är någon film-människa. De filmer...
Skola & Jobb
Jag har hittat en slogan från en organisation, men jag hittar inte vilken.
"Man kan få bort barnet från kriget.
Hur får man bort kriget...
Skola & Jobb
Ni ser rubriken...
Jag är nära att bli erbjuden en ny tjänst på mitt jobb och jag får uppriktigt sagt nästan panik..! Jag vet varken ut...
Skola & Jobb
Jag jobbar i en affär en vardagskväll och en helgdag varannan vecka. Jag har fyra timmar per vecka i kontraktet så åtta timmar varannan...
Skola & Jobb
Jag är sjukpensionär på deltid och undrar vart jag vänder mig för att få reda på hur jag gör för att söka nytt jobb som deltidspensionär...