Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Ja, vad har man på sig? På första intervjun med rekryteraren hade jag knälång svart linne, knälång grön&vit kjol, svart kofta och svarta...
2
Svar
37
· Visningar
3 873
Senast: emma74
·
Skola & Jobb Jag ska börja plugga nu i höst och har fått litteratur listan och en bok går inte att uppbringa, den är slut på förlaget och alla...
2
Svar
33
· Visningar
3 150
Senast: sthu
·
Skola & Jobb Ska tenta av en gammal kurs och nuvarande lärare är engelskspråkig men både litteratur och tentamen är på svenska. Dessvärre när jag...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: FadeAway
·
Skola & Jobb Om en vecka börjar min nollning, och jag är mestadels exalterad men även nervös och lite orolig... OCh så har jag lite frågor, så jag...
Svar
16
· Visningar
2 881
Senast: Oldie
·
Skola & Jobb Nu behöver jag hjälp och tips igen! Jag har blivit kontaktad genom en "privat" aupair-sida av en familj som tycker att min profil låter...
Svar
8
· Visningar
1 383
Senast: Praeterea
·
Skola & Jobb I våras läste jag en kurs på distans men har kvar ett moment som jag inte har fått godkänt på än, trots fyra försök med bara en poäng...
Svar
0
· Visningar
502
Senast: Youmeoh
·
Skola & Jobb Rekryteringen på buss-sidan är tyvärr inte rolig, folk tvingas in av arbetsförmedlingen. Det blir ju som ni förstår inte bra i längden...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 361
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder, vilka ämnen har man när man går årskurs 1 på lillerud? T.ex matte, svenska, engelska osv. :)
Svar
4
· Visningar
811
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Har inte riktigt fattat reglerna, men om man jobbar heltid vissa dagar, men stämplar andra, räknas då heltidsdagarna in som deltid?? Är...
Svar
1
· Visningar
639
Senast: Casteloro
·
Skola & Jobb Jag hoppas tråden kan få ligga kvar på senior då den handlar om jobb och inte graviditet som sådan. När tycker ni att arbetsgivaren...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 513
Senast: L8P8
·
Skola & Jobb Vad tror ni om chanserna till jobb efter den utbildningen? 1.5 år i Skara. Skulle så klart om jag hade möjlighet läsa till...
Svar
13
· Visningar
4 067
Senast: TantAgda
·
Skola & Jobb Som rubriken avslöjar, jag pluggar 100% på ett emellanåt rätt tufft program och funderar nu på att göra det ännu tuffare för mig själv...
Svar
7
· Visningar
2 989
Senast: TryMe
·
Skola & Jobb Om en vecka.. då börjar jag gymnasiet.. Ska gå teknikprogrammet och känner ingen som ska gå samma linje. Mina kompisar har valt andra...
Svar
12
· Visningar
1 310
Senast: startpompe
·
Skola & Jobb Jag funderar på om jag måste börja tänka på att försöka byta yrke. Detta är för att jag har värk i fingrar och händer. Nu undrar jag...
Svar
19
· Visningar
2 113
Skola & Jobb Hej! Undrar om någon skulle kunna hjälpa mig lite fort. Nu är det så att jag har blivit erbjuden ett avgångsvederlag från företaget...
Svar
0
· Visningar
527
Senast: firren
·
Skola & Jobb Jag har varit sjukskriven för utmattning i sexmånader och under den här perioden arbetat halvtid. Det blir tydligare och tydligare att...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
18 067
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Är det någon som gjort det och vill dela med sig? Vad var anledningen? Var det värt det? Hur lång tid tog det innan du hittade nytt jobb?
2
Svar
30
· Visningar
12 950
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Jag måste fixa ngn slags kick-offaktivitet på mitt jobb till nästa vecka och jag kan inte komma på någonting! Vi är färre än 10 pers...
Svar
7
· Visningar
719
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Fnular just nu med en jobbansökan som vill att man skriver sitt löneanspråk i ansökan... Jag som är enormt underbetald på min nuvarande...
2
Svar
25
· Visningar
2 766
Senast: mamman
·
Skola & Jobb Hej! Min lillebror bad mig göra en research gällande detta med distans. Just nu läser han Handelsprogrammet och jobbar extra i en...
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: yew98fq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp