Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Har precis blivit tillfrågad på jobbet om jag vill vara ansvarig över en del av intranätet hos oss. Det kommer inte ta upp mycket tid...
Svar
2
· Visningar
598
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Gäller inte mig utan en av servicekillarna på jobbet. Mest lite nyfiken på hur det fungerar. Mannen i fråga började här i mitten på...
Svar
3
· Visningar
1 758
Senast: Gabbi
·
Skola & Jobb Måste ju vara fler än jag som är ensamstående. Vad jobbar ni med? Hur löser ni det med tiderna? Jobbar ni kväll, helg och natt? Hur... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 178
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb Har inte råd under nuvarande situation att köpa all kurslitteratur till nästa kurs och den ena boken är sjukt dyr (eller ja, det är de... 2
Svar
30
· Visningar
2 941
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb Har i uppgift i skolan att med hjälp av en boll göra en labb i fysik. Jag ska försöka hitta ett samband mellan två variabler. Jag får...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: millan10
·
Skola & Jobb Är det någon som läst en internetbaserad distanskurs på Luleå universitet eller Uppsala universitet? Har det fungerat bra? Ger det...
Svar
12
· Visningar
989
Senast: Butros
·
Skola & Jobb Jag läser en kurs som heter "Livets kemi" och det kan nog bli kul bara man förstår, tror jag! Men, jag har fastnat på en grej... 2
Svar
33
· Visningar
2 614
Senast: prallan
·
Skola & Jobb Jag har haft min nuvarande chef i ungefär 2 år. Hen och jag har känt varandra länge sen tidigare och varit ganska nära kompisar på... 2
Svar
23
· Visningar
2 559
Skola & Jobb Jag sitter i ett dilema. För några veckor sedan bytte företaget jag är anstäld på ägare. Eftersom det varit mycket misskött så har det...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: förvirrad
·
Skola & Jobb Sjuksköterskor tjänar så dåligt att jag skämms när jag berättar min lön... Jag skulle aldrig rekommendera någon att bli sjuksköterska... 7 8 9
Svar
161
· Visningar
16 516
Senast: nagelbitarn
·
Skola & Jobb Ja, hur gör man på följande uppgift. Hur tänker man? Hjälp mig med rätt tänk. 3x-5y X=2/3 Y= -3/5
Svar
1
· Visningar
442
Senast: Pyrola
·
Skola & Jobb Jag har ett dilemma på jobbet som börjar bli väldigt påfrestande för mitt mående. Har två kollegor som jag inte kommer överens med, vi... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 741
Senast: Keb71
·
Skola & Jobb "Leverans sker fritt leverantörens tillverknings- eller lagerställe, om inte annat avtalats". (Utdrag ur ALG10 punkt 7) Betyder det att...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Anna_
·
Skola & Jobb Har en uppgift jag inte riktigt hänger med på. Har gjort en resultaträkning och en balansräkning i uppgift A, so far so god. Sen kommer...
Svar
1
· Visningar
2 237
Senast: nickan1
·
Skola & Jobb Hur blir man bättre på att ge svar på tal? I livet är det omöjligt att inte ha dryga personer omkring sig någonstans. Och bara ta emot...
Svar
18
· Visningar
3 058
Senast: Andromedae
·
Skola & Jobb Nu har jag och min mamma kommit igång med produktionen av kläder inför lanseringen av vårt företag och det börjar dra ihop sig till... 2
Svar
22
· Visningar
2 816
Senast: Aliche
·
Skola & Jobb Behöver lite hjälp, jag försöker förklara varför ett kontoutdrag är fejkat, alltså hur man kan se det, och visst är det så att om jag... 2
Svar
38
· Visningar
4 224
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Det är dags att planera julens ledigheter/arbetsdagar för oss på jobbet. Jag och min chef är väldigt oense gällande eventuella... 7 8 9
Svar
172
· Visningar
12 514
Senast: Breaktown
·
Skola & Jobb Finns det någon här som pluggat eller pluggar på Vretagymnasiet?:) Är ni nöjda med skolan och lärarna? Är lokalerna och undervisningen...
Svar
16
· Visningar
1 362
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Jag har hittat ett jobb jag vill söka, men känner mig osäker på formuleringen "vi tillämpar individuell lönesättning, ange därför gärna... 2
Svar
20
· Visningar
2 755
Senast: Apollo 13
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka