Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Inser att jag har svårt för att komma ner i återhämtande viloläge i vaket tillstånd. Har egentligen både tid och möjligheter att...
Svar
5
· Visningar
879
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Dagens fundering 😀 De flesta som hanterat häst har väl fått sig en kyss av elstaketet. Även jag men det är flera år sen sist, tills...
Svar
4
· Visningar
1 104
Senast: Snubbelfot
·
R
Kropp & Själ Ska man ta bort den där lilla pytteloggan som sitter på glaset på solglasögonen eller ska man lämna den kvar? Verkar bökigt att ta bort... 2
Svar
29
· Visningar
5 225
Senast: Badger
·
  • Låst
Kropp & Själ Ny tråd! Tjoho! :banana: I Bukes mest peppande tråd fortsätter vi att prata om allt från yoga och power walks till löpning och... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
96 706
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Såå... Idag hade jag medarbetarsamtal (typ utvecklingssamtal) med chefen. Det var på det stora hela jäkligt bra, men åter igen blev jag...
Svar
16
· Visningar
2 135
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Efter att ha börjat fundera på denna artikel (även om den är nått år gammal) Är det andra dyslektiker än jag som blundar med ett öga när...
Svar
3
· Visningar
389
Senast: Miks
·
Kropp & Själ Hur ska man få i övrigt schyssta trevliga män att förstå att det är mansplaina de gör? Utan att då behöva få en mansplaining :crazy: Det... 20 21 22
Svar
423
· Visningar
30 505
Kropp & Själ Har sen tonåren haft värkande fingrar, kommer och går, värst på vintern. För några veckor sedan påbörjades utredning för att se om det...
Svar
6
· Visningar
2 242
Senast: vilse
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
835
Senast: Mandarinen
·
Kropp & Själ Vilka maträtter är era favoriter att göra matlådor av? Jag kan inte komma på vad för mat jag ska laga. 2
Svar
28
· Visningar
1 617
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Jag har kört BM i många år men aldrig lyckats lära mig avkoda innehållsförteckningarna. Någon som vet om detta är BM-okej? Aqua, Decyl...
Svar
14
· Visningar
853
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Varenda jäkla dag har jag ångest Läkaren vet inte om hjärtklappningen beror på mina mysko sköldkörtelvärden eller nåt annat. Orkar inte... 2
Svar
21
· Visningar
1 870
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag har gått från att vara född blondin, haft alla tänkbara färger i håret under många år till att senaste året transformerat mig från... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 909
Senast: honung
·
Kropp & Själ Fjärde dagen med molvärk i magen av varierande grad. Är kollad av läkare och har lämnat prover, remiss är skickad för ultraljud då...
Svar
3
· Visningar
1 131
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Kan man förbättra sitt minne när man har dåligt minne? Jag vet ju att jag har dåligt minne av flera orsaker- epilepsi, mediciner mot det...
Svar
8
· Visningar
965
Senast: Enya
·
Kropp & Själ I dag är det en tung dag tankar på min pappas bortgång och det närmas årsdagen för honom midsommar är en jobbig tid börjar redan känna...
Svar
2
· Visningar
493
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Det slutgiltiga ålderstecknet - jag har fått ARTROS (enligt sjukgymnasten). :arghh: Dessutom i höften och jag har alltid tänkt att... 6 7 8
Svar
156
· Visningar
9 666
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Det är mycket prat om respekt i hålla tiden tråden? Men det dyker även upp i andra sammanhang. Vad tycker du respekt betyder och vad...
Svar
13
· Visningar
1 359
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Gaaah jag blir galen! Har knappt sovit i natt för att det liksom "ilar" i ryggen hela tiden. Skitsvårt att beskriva känslan, det gör...
Svar
18
· Visningar
7 069
Kropp & Själ Jag har en återkommande dröm om att jag skaffat ett nytt boende, hus eller lägenhet, och när jag väl kommer dit så är det mycket... 2
Svar
30
· Visningar
4 864
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka