Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska skriva men behöver all stöd och hjälp jag kan få just nu det är så här att hon som jag hjälper mår mycket...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Ni vet väl vad det är för dag imorgon? Jag hoppas alla har handdukarna och syrénerna redo :up: Taggar givetvis @Migo så jag inte får en...
Svar
9
· Visningar
967
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Finns det gyn-mottagning på närakuten (alltså vårdcentral som är öppen kvällar och helger, det är INTE riktiga akuten) eller måste man...
Svar
1
· Visningar
562
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Vad har ni för knep för att slippa få fästingar på er? Jag nojar p g a alla sjukdomar man kan få av dem. Fästingar ääääälskar mig :meh...
Svar
5
· Visningar
707
Senast: Tass
·
Kropp & Själ En närstående till mig har fått INPH. H*n var i veckan in och tappade ur ryggmärgsvätska, men resultatet av det var marginellt. H*n går...
Svar
4
· Visningar
1 052
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har funderat på att överge simhallen under sommarmånaderna och simma utomhus istället nu när jag faktiskt bor vid en sjö. Men för...
Svar
10
· Visningar
1 177
Kropp & Själ Försöker hitta info, men verkar blind. Fungerar det befintliga TBE-vaccinet vi har i Sverige på de nya fästingarnas TBE-virus?
Svar
2
· Visningar
659
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Kropp & Själ Vad tycker ni ? Är det snyggt eller fult med tights på killar. Tänkte att det måste va skönt att springa i såna. Så har beställt. Men... 9 10 11
Svar
208
· Visningar
18 564
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Jag och barnen ska vaccinera oss mot TBE på lördag och äldsta barnet behöver bedövningsplåster. Jag är vaccinerad sedan tidigare och jag...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: pollex
·
Kropp & Själ Jag börjar bli galen på mitt hår, klippte av det för en tid sedan då det var riktigt slitet. Tänkte att håret skulle kunna få en... 2
Svar
35
· Visningar
3 409
Kropp & Själ Jag hörde just en reklam för videosamtal med psykolog Vad tror om det? Någon som provat? För mig känns det totalt främmande och jag är...
Svar
10
· Visningar
919
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Har fått remiss till öron näsa hals men tänkte höra om fler varit med om samma och vad man gjorde åt det.. Jag har sjukt ofta ont i...
Svar
3
· Visningar
600
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Jag har precis köpt nya joggingskor och är sjukt sugen på att börja jogga igen. Inte bara för att det är roligt, utan oxå för att jag...
Svar
5
· Visningar
489
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Fick idag höra att om en person tagit livet av sig, med för lite kläder på/lättklädd och med handskar på sig, att det är för att... 2
Svar
23
· Visningar
3 100
Senast: mackan
·
Kropp & Själ Är det någon som har donerat hår? Hur funkar det? Finns det olika typer av donationer? Är det något särskilt att tänka på? Det jag läst...
Svar
10
· Visningar
1 717
Kropp & Själ När jag tröttnat på spellistorna och Storytel inte har mycket fräscht att komma med så har jag lyssnat på en hel del podcast på slutet...
Svar
19
· Visningar
1 288
Senast: Elektronen
·
Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att hantera misslyckanden undrar jag vad ni annars tycker är svårt att hantera? Det kom ju upp en massa bra tips... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 829
Senast: nyponros
·
P
Kropp & Själ Jag fyller 49 i sommar, antar att jag är i närheten av klimakteriet fast jag inte har märkt något konkret förutom att mensen är lite...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: prallan
·
Kropp & Själ Får jag ett sår, blir det en skorpa, så långt är allt normalt. Men den där skorpan hamnar alltid på en bula. Hade ett sår på armen, helt...
Svar
3
· Visningar
1 256
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Skitdum fråga och kan säkert googla men är det någon risk att utöva lättare ansträngande saker som lätt ridpass/måla sköta stall städa...
Svar
11
· Visningar
974
Senast: CillaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka