Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag håller på att titta på en tv-serie som jag köpt på dvd. Har kollat på fem säsonger och igår när jag stoppade in den första skivan i...
IT & mobiler
Hejhej, har ett köpt The sims 3, och ett world adventures.
Har nu tröttnat på den enda världen i trean, 'Sunset Valley' och laddade hem...
IT & mobiler
En av mina hästar är utlånade till en verksamhet och blir därför inlånad vissa helger på turridningar, övriga helger är han min. Men jag...
IT & mobiler
Ja, jag vet att det inte är datorer men tänkte att någon här kanske vet ändå: finns Spore för Playstation 2? Min son letar och letar men...
IT & mobiler
Nån mer än jag som har problem med att komma in där? Det laddar i evigheter för att sedan ge upp och bara visa en vit sida. Har försökt...
IT & mobiler
Skulle lägga upp mina filmer på datorn i dag men programmet säger att filformatet är otillåtet.
Datorn är en med Vista i och mobilen är...
IT & mobiler
Är det bara jag som ser sex reklamerna här på buke? Kanske har blivit något virus på min dator? Det står danske pigor vill ha sex eller...
IT & mobiler
Nu är det så här att min mobil la av helt idag så kör på reserv telefonen, men måste inskaffa en ny snart. Vilka telefoner rekommenderar...