Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler När man laddar upp en bild som bilaga till ett meddelande på facebook hamnar den inte i ett album, utan tycks sparas direkt på en...
Svar
0
· Visningar
743
Senast: Butros
·
IT & mobiler Jag håller på att titta på en tv-serie som jag köpt på dvd. Har kollat på fem säsonger och igår när jag stoppade in den första skivan i...
Svar
9
· Visningar
2 855
Senast: Lokattan
·
IT & mobiler Hejhej, har ett köpt The sims 3, och ett world adventures. Har nu tröttnat på den enda världen i trean, 'Sunset Valley' och laddade hem...
Svar
1
· Visningar
1 166
IT & mobiler Jag har råkat paja hörlursuttaget på min laptop och kom att fundera på om det finns vanliga hörlurar att köpa som man kan stoppa in i...
Svar
3
· Visningar
1 185
Senast: Rubinola
·
IT & mobiler Min kära iphone kopplar upp sig mot sambons mal varje gång jag laddar mobilen, och kopierar över ALLA hans 600 mailkontakter till min...
Svar
12
· Visningar
1 839
Senast: Hyacinth
·
IT & mobiler Nu kära fotobuke behöver jag er hjälp igen! Jag letar efter ett stativ som jag kan, helt enkelt, ha ett tag. Jag är snål så det måste...
Svar
6
· Visningar
1 599
Senast: Rockriddaren
·
A
IT & mobiler Finns det något bra sånt? Typ ett sånt program som man kan klippa ihop filmer på hästarna och lägga in musik osv osv. Ett lite mer...
Svar
8
· Visningar
1 553
Senast: Ces
·
S
IT & mobiler Har en latop, acer, med touchpad. På högra sidan av själva "pilområdet" finns en osynlig scroll, och även längs nederkanten, för att...
Svar
2
· Visningar
2 358
Senast: ssannna
·
IT & mobiler En av mina hästar är utlånade till en verksamhet och blir därför inlånad vissa helger på turridningar, övriga helger är han min. Men jag...
Svar
3
· Visningar
1 270
Senast: Rockriddaren
·
Y
IT & mobiler Hur stor skillnad är det mellan dessa: Sigma EX 70-200/2,8 APO DG HSM OS Sigma EX 70-200/2,8 II APO HSM DG Macro Jag fotar mest...
Svar
14
· Visningar
1 921
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag har inte windows eller mac. Är det därför det inte funkar? Det är den kostnadsfria versonen jag är ute efter på denna dator...
Svar
18
· Visningar
2 311
Senast: GotAsecret
·
IT & mobiler Ja... ni som har det, vad tycker ni? Kul? Vad gav ni för det? :p / R8n som ska handla djurliv imorgon:p 2 3
Svar
48
· Visningar
4 805
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Ja, jag vet att det inte är datorer men tänkte att någon här kanske vet ändå: finns Spore för Playstation 2? Min son letar och letar men...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: ponny7
·
IT & mobiler Nu har även vi blivit drabbade av The Sims och jag gör mina första taffliga försök att få folk att överleva :o :D Hur får jag...
Svar
7
· Visningar
1 122
·
IT & mobiler Nån mer än jag som har problem med att komma in där? Det laddar i evigheter för att sedan ge upp och bara visa en vit sida. Har försökt...
Svar
4
· Visningar
792
IT & mobiler Skulle lägga upp mina filmer på datorn i dag men programmet säger att filformatet är otillåtet. Datorn är en med Vista i och mobilen är...
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: Mysaan
·
A
IT & mobiler Är det bara jag som ser sex reklamerna här på buke? Kanske har blivit något virus på min dator? Det står danske pigor vill ha sex eller... 2
Svar
30
· Visningar
4 040
·
IT & mobiler Min dator (laptop) håller på att krascha så nu är det dags att börja leta efter en ny. Den här gången blir det en stationär. Men jag...
Svar
8
· Visningar
1 383
Senast: Unix
·
IT & mobiler Nu är det så här att min mobil la av helt idag så kör på reserv telefonen, men måste inskaffa en ny snart. Vilka telefoner rekommenderar...
Svar
19
· Visningar
1 498
Senast: Dempe
·
IT & mobiler Hejsan. :D Jag vet inte hur jag ska formulera frågan. Men är bara lite nyfiken över en sak. Mina kompisar, som kan mer om datorer...
Svar
9
· Visningar
1 108
Senast: Dempe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka