Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har en fråga som någon kanske kan svara på. Har googlat men inte fått riktigt svar på min fråga. Som jag förstått det så röd-gröna...
Svar
10
· Visningar
1 126
Senast: Mia_R
·
P
Äldre Min sons flickvän (19år) fick ett riktig slemmigt mess på fejjan av en gubbe på hennes kurs. Hon visade sonen bild på gubben och det...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: tanten
·
IT & mobiler Min särbo är i Göteborg på tjänsteresa i några dagar...men har glömt laddaren till din Dell xps-dator. Han har ringt "överallt" men en...
Svar
0
· Visningar
505
Senast: tott
·
Fritid Jäklar vad bra den blev! :d Nästa år hoppas jag verkligen att jag kan göra dubbel sats, dvs minst 50 liter! :laugh: Visst kunde den...
Svar
18
· Visningar
4 375
·
Kropp & Själ Jag har en läkartid, men först om en vecka så vill gärna ha lite input. Dr Google ger mig ingenting och sköterskan sa ingenting om vad... 2
Svar
28
· Visningar
6 230
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva lite nya perspektiv angående ett jobberbjudande. Svårt att få med allt väsentligt, så fråga gärna och jag ber om...
Svar
12
· Visningar
1 687
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Jag söker jobb nu igen och har i vanlig ordning ont i magen över att författa personliga brev till ansökan. Men den här gången tänkte... 2
Svar
23
· Visningar
1 735
Senast: ameo
·
Hemmet Köpt en begagnad ekskänk som är oljad. Dock har oljan torkat in en hel del och en uppfräschning skulle inte skada. Vad för olja ska man...
Svar
5
· Visningar
5 674
Senast: lizzie
·
IT & mobiler Min dator håller på att göra mig galen! Eller mitt internet är det kanske. Jag är inte så teknisk så jag vet inte :p. Den säger iaf...
Svar
4
· Visningar
655
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Är det någon här som är enligt LCHF och kan berätta lite mer? Speciellt om någon som tränar styrketräning samtidigt är jag nyfiken på...
Svar
8
· Visningar
864
Senast: cewe
·
Relationer Efter att jag läste den andra tvättstugetråden så började jag fundera på vad som är förväntat i en tvättstuga- om man bortser från att...
Svar
19
· Visningar
1 340
Senast: tolksele
·
Äldre Som ni vet, så har jag 2 katter. Båda är skrivna på mig, men vi har på den ena ett muntligt avtal om en gemensam kull och på den andra...
Svar
13
· Visningar
1 368
Senast: Svartfot
·
Äldre Det börjar bli dags för vårstädning, och efter en titt i alla utrymmen blir jag mer eller mindre gråtfärdig innan jag ens börjat... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 058
Senast: hastflicka
·
R
Skola & Jobb Halloj! Är ganska ny här och brukar mest läsa. Nu behöver jag dock lite nya fräscha ögon och bra idéer, och här finns ju massor av...
Svar
2
· Visningar
554
Äldre Hej som jag skrev förut så är det sant vet inte vad som hände med tråden, är orolig över det, som händer för det är inte sant tycker att...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: annie_cool
·
Äldre Jag ska köra en sträcka om ca 50 mil och kan välja på att åka öster om Vänern på E20 eller väster om densamma på E45. Enligt kartan är...
Svar
12
· Visningar
4 865
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Konstig fråga kanske, men hur mycket ska man kunna vrida sig åt sidan om man står rakt fram, lägger armarna på axlarna och roterar så...
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Lavinia
·
Hemmet All mat blir isisg, även sånt som inte ens är öppnat. Skulle öppna och koka upp broccoli jag köpt och allt var bara som en stor isklump...
Svar
14
· Visningar
10 833
Senast: Smulu
·
Äldre Var med om mitt första tvättstugedilemma alldeles nyss. Jag hade bokat tvättstugan närmast min lägenhet mellan 18-24. Packade ihop... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 001
·
Äldre Sitter med 2,5 kilo köttfärs ( blandfärs), som går ut i datum imorgon. Tycker inte om att frysa i onödan, så funderar på att hitta...
Svar
11
· Visningar
1 073
Senast: Elisha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka