Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
IT & mobiler Mitt internetfönster visas i helskärm. Jag kan alltså inte se adressfält, flikar och sånt om jag inte håller muspekaren över det. (Har...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: pannkakssmet
·
IT & mobiler Har en fin bild på mina ungar som jag tänkte "hotta upp" med lite tomteluvor och liknande.Men... Jag fattar ingenting, har googlat efter...
Svar
3
· Visningar
1 080
Senast: bettysmatte
·
IT & mobiler Alla bokstäver jag skriver och läser på internet har blivit betydligt mycket större än igår - vad kan ha hänt och hur kan jag återställa...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: sussisus
·
O
IT & mobiler Jag ska fatta mig kort ;) Vilken internetleverantör har ni? Är ni nöjda och känner att ni får vad ni betalar för? Finns det några minus... 2
Svar
32
· Visningar
3 320
Senast: OhNoez
·
IT & mobiler Min dator driver med mig, och jag blir galen! Jag har OpenOffice installerat, och skriver mina fakturor i det. Nu kan jag inte skriva...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: CK
·
IT & mobiler Ibörjan när man laddat ner Photoshop finns det ju nästan inga typsnitt. Vart kan man ladda ner fler? Jag vet hur man hittar brushes... 2
Svar
23
· Visningar
11 103
Senast: ricca
·
IT & mobiler Har hört att det finns ett slags filter på facebook, alltså att man kan ställa in hur mycket av ens aktivitet osv som syns för en...
Svar
2
· Visningar
1 094
Senast: Isituss
·
IT & mobiler Vi har en HP Compaq Mini 730eo som jag skulle vilja anända som "TV-dator", alltså ha den inkopplad i TV jämt och sedan komma åt svt play...
Svar
7
· Visningar
1 707
Senast: Elinkan
·
IT & mobiler Typ sådana som det är mer fakta och kunskap i. Alltså inga spel utan mer Atlas eller nått uppslagsverk. Kan inte komma på nått vettigt...
Svar
3
· Visningar
1 036
Senast: Migo
·
IT & mobiler Jag brukar alltid fa hjalp av er sa jag forsoker igen. Jag lyssnar mycket pa Sveriges Radio i min dator men det skulle vara kul att...
Svar
6
· Visningar
1 861
Senast: vindvissla
·
J
IT & mobiler Hej! Min laptop krånglar väldigt mycket och jag får hela tiden bluescreen när jag surfar eller dylikt. Det enda jag hinner läsa innan...
Svar
4
· Visningar
1 254
Senast: schnork
·
F
IT & mobiler Ja som sagt kan man spara eller kopiera en film eller ett foto från facebook. Eller måste man ha deras godkännande:confused...
Svar
6
· Visningar
1 677
Senast: ylvali2
·
IT & mobiler O allvetande Buke! Jag håller på och rensar min dator på onödiga program, och Microsoft.NET Framework verkar ta en massa plats, men...
Svar
4
· Visningar
1 700
Senast: Sharpless
·
W
IT & mobiler Hur lång tid är det man ska ladda ett nytt mobilbatteri tro? Jag har köpt en ny mobil för första gången på jag vet inte hur många år och...
Svar
2
· Visningar
1 291
Senast: tinissen
·
IT & mobiler Mitt barn har råkat börja prenumerera på någon SMS-tjänst som kostar 15 kr/vecka men blev rädd och deletade bekräftelsen där det stod...
Svar
2
· Visningar
1 064
Senast: Madick
·
IT & mobiler Kan inte använda facebook på min dator längre! Har varit såhär i några dagar nu. När jag går in där så kommer det upp en ruta där det...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: _Eulalia_
·
IT & mobiler Jag kan inte ens googla, för jag vet inte vad mitt problem heter. Min burk visar inte "knappar" och loggor på nästan alla hemsidor...
Svar
6
· Visningar
995
Senast: trassel
·
IT & mobiler Villalarm är en djungel har jag upptäckt. Man kan bygga ett system själv med delar från Jula eller Clas i Sjön eller så kan man köp-hyra... 2
Svar
27
· Visningar
2 970
Senast: QuickStar
·
IT & mobiler Har precis idag köpt den nyutkomna Nikon D3100:love: Skulle köpt en D5000 men då den här lilla sötsaken är ännu bättre enligt gubben i... 2
Svar
22
· Visningar
3 549
Senast: via
·
IT & mobiler Har googlat o sett att det hänt andra lite då o nu med mac, att det ska bero på att nätverkskortet somnar typ. Igår hände det för första...
Svar
4
· Visningar
1 384
Senast: Zaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025