Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Har en fin bild på mina ungar som jag tänkte "hotta upp" med lite tomteluvor och liknande.Men... Jag fattar ingenting, har googlat efter...
IT & mobiler
Alla bokstäver jag skriver och läser på internet har blivit betydligt mycket större än igår - vad kan ha hänt och hur kan jag återställa...
IT & mobiler
Jag ska fatta mig kort ;) Vilken internetleverantör har ni? Är ni nöjda och känner att ni får vad ni betalar för? Finns det några minus...
IT & mobiler
Vi har en HP Compaq Mini 730eo som jag skulle vilja anända som "TV-dator", alltså ha den inkopplad i TV jämt och sedan komma åt svt play...
IT & mobiler
Hur lång tid är det man ska ladda ett nytt mobilbatteri tro? Jag har köpt en ny mobil för första gången på jag vet inte hur många år och...
IT & mobiler
Villalarm är en djungel har jag upptäckt. Man kan bygga ett system själv med delar från Jula eller Clas i Sjön eller så kan man köp-hyra...
IT & mobiler
Har googlat o sett att det hänt andra lite då o nu med mac, att det ska bero på att nätverkskortet somnar typ. Igår hände det för första...
Hundträning Det var en allmän reflektion och en trådstart hindrar inte allmänna infallsvinklar. Jag tipsar inte TS, det går att sålla om man inte är...