Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag vill maila över ett tiotal foton till en person, men de är för stora för att kunna skickas mer än ett par åt gången i ett mail, och...
Svar
5
· Visningar
2 878
Senast: pimy
·
R
IT & mobiler Mitt msn visar inga rutor när någon har "addat" mig på msn? Det är väldigt irriterande.. Kan man hitta dessa sk. inbjudningar någon...
Svar
5
· Visningar
1 726
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Ni som kan, jag behöver lite hjälp! Gillar att ta kort och fotografera och har önskat mig pengar till min 30-årsdag för att kunna... 2
Svar
26
· Visningar
3 213
Senast: via
·
IT & mobiler Funderar på att byta upp mig och köpa en touchscreen. Men jag är osäker på hur det fungerar i längen, om det är bättre med en mus i...
Svar
3
· Visningar
1 137
Senast: Dempe
·
R
IT & mobiler Helt ärligt, skulle ju vilja ha en Nikon D700 eller en D3, men nu så är livet som det är och budgeten håller inte. Köper då hellre D7000...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: Rockriddaren
·
J
IT & mobiler jahapp. är skittrött och deppig. alltså behöver jag roliga och gratis onlinespel att leka med hela natten. så länka era favoriter:bump: 2 3
Svar
50
· Visningar
4 961
Senast: kozjace
·
IT & mobiler Kom på den geniala :idea: idén att jag ska bygga en egen vägglampa, för det finns inga som passar både plånbok och smak på marknaden...
Svar
4
· Visningar
1 792
Senast: antioxidant
·
M
IT & mobiler Finns det någon duktig gullig människa här som kan hjälpa mig med en bloggdesign på blogg.se? Jag är verkligen helt off när det gäller...
Svar
2
· Visningar
1 081
Senast: Tiger06
·
IT & mobiler Jag behöver hjälp och det är nu. Jag har fått ett virus på datorn som heter HDD Low. Hittade detta info om det och ett...
Svar
5
· Visningar
1 378
Senast: Bylund
·
IT & mobiler Och ja, det är inte jag som inte förstår:D I alla fall, när jag ska ladda upp bilder från min mobil, så laddar den dels upp dubbla...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Agony
·
IT & mobiler Jag har köpt ny dator och försöker nu skapa "Recovery Disc's" i fall att..... Har köpt vanliga DVD+R som enligt supporten ska fungera...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: nmolsson35
·
K
IT & mobiler hoppas någon datakunnig är inne=) musen till min dator fungerar inte alls som den ska, är svårt att få pilen dit jag vill, vad är det...
Svar
8
· Visningar
1 348
Senast: nmolsson35
·
IT & mobiler Kommer med ännu en dum fråga. Sitter och skriver uppsats och ska sidnumrera. Problemet är att innehållsförteckningen, förordet och...
Svar
7
· Visningar
2 002
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Jag har en Nikon D40 (ca 3 år gammal) som jag har varit extremt nöjd med. Har till den ett 55-200 objektiv som bara är :love:! MEN...
Svar
9
· Visningar
1 581
Senast: Mononoke
·
IT & mobiler Jag har fått min första systemkamera! :D Jag läser instruktionsboken som ska vara sååå bra, men jag kliar mig i hövve ändå!!! :eek...
Svar
3
· Visningar
1 746
Senast: Red_Chili
·
S
IT & mobiler Om man har en blogg och folk gör inlägg/kommentarer i den, kan man se vem det är som gör inlägg i den då? Tänker om man på ngt sätt kan...
Svar
7
· Visningar
1 350
Senast: dengra
·
IT & mobiler Jag är en amatör fotograf o gillar att "leka" med bilder, men plånboken är rätt tunn tyvärr. Så jag undrar om någon kunde göra en...
Svar
8
· Visningar
1 302
Senast: Caboose
·
IT & mobiler Min dator har nu Explorer 8 och jag håller på att få bryt! Om man trycker på pilen i adressfältet finns det "tidigare" och "favoriter"...
Svar
3
· Visningar
1 342
Senast: Madick
·
IT & mobiler Mitt wow account har blivit hackat (ordnat nu) och jag vill vara lite extra försiktig tänkte jag. Så jag tänkte jaga reda på något...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag blir galen... Har sedan tidigare The Sims 2 installerat på datorn, fast i Double Deluxe versionen, dvs på samma skiva ligger...
Svar
2
· Visningar
2 566
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka