Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag är för tillfället en amatör fotograf men vill gärna utvecklas till det bättre såklart. Har ingen systemkamera än. En fotograf...
Svar
7
· Visningar
1 886
Senast: Fozzie
·
IT & mobiler Eller är det bara jag som inte kan logga in just nu? Har big news för min mamma och vill se hennes min... :D
Svar
3
· Visningar
1 113
Senast: Petunia
·
IT & mobiler Japp, undrar som sagt om man ha flera olika bilder som bakgrund på sitt skrivbord. Tacksam för svar!
Svar
12
· Visningar
1 441
Senast: ricca
·
IT & mobiler Finns det något gratis musik program där man kan lägga in musik, klippa och klistra, samt sjunga själv via mick och lägga på? sen kunna...
Svar
1
· Visningar
1 119
Senast: Snubbelfot
·
S
IT & mobiler Är på jakt efter namnet på det typsnitt som syns i "Ebbas Stil" (namnen på medverkarna, rubrikerna etc i senaste avsnittet.)...
Svar
4
· Visningar
965
Senast: sarabacklund
·
IT & mobiler Det är något mystiskt fel på min dator. Vissa dagar funkar surfandet bra men andra dagar (som idag) kommer jag bara in på vissa sidor...
Svar
5
· Visningar
1 704
G
IT & mobiler Jag ska rita två kurvor i ett och samma diagram på excel, men jag vet inte hur man gör. Jag kan nog rita kurvorna enskillt, men jag får...
Svar
4
· Visningar
4 825
Senast: Snubbelfot
·
M
IT & mobiler Hittade till deras sida efter att jag träffade på en hästsida som var trevligt uppbyggd, snygg och bra strukturerad. Brukar koda för...
Svar
14
· Visningar
1 482
Senast: goamarie
·
IT & mobiler Som rubriken säger så vill jag att min dator ska komma ihåg min mailadress när jag ska logga in på tex. facebook. På andras datorer...
Svar
6
· Visningar
3 874
Senast: Elektron
·
IT & mobiler Jag behöver en ny köksfläkt och frågan är vilka bra finns det ute på marknaden till ett rimligt pris? Vad ska jag tänka på? Ett plus är...
Svar
3
· Visningar
1 014
Senast: tinissen
·
IT & mobiler Finns det något smidigt sätt så man slipper klicka bort en och en? Mina barn har lagt till massor i favoriter som jag inte ens vill ha...
Svar
4
· Visningar
1 289
Senast: Mysaan
·
IT & mobiler Ska införskaffas Har jag inte har helt fel är det flera bukefalister som redan använder detta redskap. Vilken rekommenderar ni... 2
Svar
21
· Visningar
5 369
Senast: Mysgrisen
·
IT & mobiler Tänkte mixa ihop ett eget julkort att maila till familjen m fl men kom på att det jag kunde på pc har jag ingen aning om hur jag ska...
Svar
2
· Visningar
1 182
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Har precis fastnat på en sida med renar där du då ska kunna ta dina egna julkort. Varför det är så intressant att se betande renar vet...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: Kaki
·
IT & mobiler Jag vill köpa mig en lite större/bättre kamera än min kompakt kamera, främst för att jag vill kunna ta bilder som går att förstora upp...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: QuickStar
·
IT & mobiler Jag fick en cd med brända bilder av en kompis som jag skulle titta på ikväll. Det var jättemkt bilder så det tog väldigt tid och datorn...
Svar
1
· Visningar
885
S
IT & mobiler Jag funderar på att köpa en ny mobil eftersom den jag har börjar bli lite gammal... Men jag blir helt snurrig på alla dessa mobiler...
Svar
2
· Visningar
878
Senast: Otter
·
IT & mobiler Någon som vet var jag kan hitta väska eller fodral till en 18,5 tums laptop? Har sprungit runt över hela stan och letat. Hittar bara...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: Otter
·
Svar
26
· Visningar
2 525
Senast: tassel
·
IT & mobiler MSN kan inte logga in mig för att det är fle på min dns och nätverksportarna huh? Hur åtgärdar jag detta?
Svar
3
· Visningar
1 137
Senast: Jenny054
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka