Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
230
Senast: blizz
·
Svar
0
· Visningar
179
·
Svar
0
· Visningar
207
·
Svar
0
· Visningar
210
·
Svar
0
· Visningar
214
·
Kropp & Själ Jag tänkte laga massa matlådor denna helgen. Nu till problemet- jag lagar oftast kyckling eller fisk och potatis till. Men potatis blir... 2
Svar
25
· Visningar
3 007
Kropp & Själ Åldern slipper ingen från, heter det ju. Det här är en gnälltråd speciellt för medelålders kvinnor. Dels för att vi ska kunna prata av... 2
Svar
36
· Visningar
5 897
Senast: vackerdag
·
Äldre Något jag sett allt oftare (och hört) som jag inte vet om det är korrekt eller ej men skär i mina öron. Jag kanske bara är... 2
Svar
20
· Visningar
1 877
Senast: cirkus
·
Äldre En ung kille med svenskt körkort åker dit för fortkörning med lastbil i Norge. Körkortet ryker på en gång, men han får fortsätta att...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: kamomillo
·
Äldre Om jag tjänar så att jag erhåller max sjukpenning, även när jag arbetar 80%, vad händer rent ekonomiskt om jag A. Arbetar 100% och...
Svar
4
· Visningar
1 437
Senast: Gnist
·
Tjatter För sistaårseleverna på Sunnydale High pratas det bara om en sak. Ska alla överleva examen? Staden är känd för sina höga dödssiffror och... 80 81 82
Svar
1 634
· Visningar
67 031
Senast: Intejag
·
Skola & Jobb Hjälp och råd kära Bukeorakel! Ber om ursäkt för långt och rörigt inlägg, ska försöka reducera ner det så mycket jag kan. Jag har... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
14 333
Senast: Lavinia
·
Äldre I Wagneropera på den nya sedeln, för Hitler älskade Wagner. Reinhard Heydrich spelade Mozart o Hayden, ska vi förbjuda dem med då? 2 3
Svar
49
· Visningar
2 504
Senast: BobberiBoo
·
Äldre Alltså ursäkta, men vad är det för kvinna i grön jacka som åker med i traderas reklambaner här på buke? Är det ett tredje bröst hon...
Svar
0
· Visningar
437
Senast: Teilani
·
Äldre Jag och pojkvännen ska vara med och tävla om en resa till gran canaria (man kan ju alltid drömma) Man ska svara på lite frågor från en...
Svar
1
· Visningar
998
Senast: Andromedae
·
Tjatter Jag ramlade över en video på youtube där man samlat det man anser vara det som är allas "Top 10 Guilty Pleasure Songs" (här) . En del... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 578
Senast: em76
·
Trädgård & Växter Fick en knuff av grannen som jag brukar beställa tillsammans med. Annars är det svårt att få inspiration när snön ligger djup och det...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: tanten
·
Fritid Har ett Lundby som behöver lite kärlek och omvårdnad :p Funderar på om man kan göra tapeter och golv själv, men vad ska man använda...
Svar
2
· Visningar
842
Senast: Mirre
·
Äldre Nu har jag sett klart Outlander, Downton Abbey, Call the Midwife och Bletchley circle. Jag äääälskar period draman, speciellt slutet av... 2
Svar
31
· Visningar
1 880
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer Planerar att besöka Gotland för första gången. Det blir någon gång i vår. Vi tycker om museum, ruiner, historia och häftig natur. Jag... 2
Svar
20
· Visningar
3 712

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka