Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Tar detta på senior då jag tänker att det finns nog flera som har erfarenhet av detta här än på ungdom kanske. Känns lite pinsamt men... 2 3
Svar
54
· Visningar
7 660
Hemmet Min TV har stått och samlat damm utan att användas en enda gång under hela 2014, när jag sedan fick en enorm råttbur i julklapp bestämde...
Svar
11
· Visningar
985
Senast: LindgrenV
·
Hemmet Är det någon som har något bra tips vid flyttpackning? Jag ska packa ihop 161 kvm hus och flytta till 83 kvm lägenhet. Mycket kommer... 2
Svar
23
· Visningar
2 226
Senast: systeryster
·
Mat En sån här tråd är väl aldrig fel? Jag äter just nu 4-5 mål om dagen varav ungefär 3 av dem äts ensam. Detta gör att jag måste... 2
Svar
22
· Visningar
2 632
Senast: Oldie
·
Relationer Ja det har gått bra att vara singel. Mitt samboliv tog slut i somras och det har varit lite upp och ner, men nu hade det ändå börjat... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 178
Senast: Mistimed
·
Äldre Jag ska köpa ny bil! :) Då jag bor på landet och vid en lång brant backe har jag tänkt att kag helst vill ha fyrhjulsdrift. Jag vill... 2
Svar
29
· Visningar
2 515
Äldre Jag försöker febrilt komma på vilka tre filmer det är jag söker efter, men hittar inte. Såg dessa som barn så minnet är lite svajigt...
Svar
9
· Visningar
1 446
Senast: Nikkis
·
Kropp & Själ Fick en rejäl smäll rätt över ögat. Nej inte från någon människa utan från en lite igenfrusen bildörr som jag slet upp :mad: Blev bara...
Svar
8
· Visningar
1 073
Senast: Amha
·
Äldre Ja, det vill jag ha nu när jag har körkort! Det får nog bli en lite äldre bil, eftersom min gräns i dagsläget går vid ca 20 k. Jag... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 333
Senast: ThomasM
·
Kropp & Själ Fick fingret i vägen när dörren stängdes, gjorde ont som satan ett tag men sedan gick det över. Men en bit på nageln är fortfarande...
Svar
4
· Visningar
1 287
Senast: Pegasus63
·
Relationer Ja, jag tror min och pojkvän håller på hamna där, vilket jag i n t e vill! Det blir oftast middag och sen slöande i soffan framför teven...
Svar
17
· Visningar
1 761
Senast: Amha
·
IT & mobiler Jag tillhör stenåldersmänniskorna när det gäller musikutrustning. I mitt hem finns en stereo från 1988 - en Yamaha som var tokdyr då...
Svar
6
· Visningar
783
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Misslyckas hela tiden Är det så här livet ska vara så vill jag inte leva längre Jag klarade inte av att studera utan blev sjukskriven... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 850
Senast: chaosgirl
·
Kropp & Själ Ibland funderar jag på om jag skulle börja med någon kampsport. Jag har gått en halv termin på aikido och tyckte det var kul, men kom...
Svar
16
· Visningar
814
Senast: Magiana
·
Relationer .. är på intåg i sommar och igår fick jag frågan om jag ville vara hederstärna! :laugh: Det är första gången någon av mina vänner gifter...
Svar
14
· Visningar
2 345
Senast: hvala
·
Relationer För tre månader sedan träffade jag av en slump en jättetrevlig kille (som inte är härifrån) på en hemmafest. Han hörde sedan av sig till...
Svar
7
· Visningar
1 874
Senast: Gimlan
·
Äldre Ska köpa ny bil. Min mamma (som är sponsor denna gången) har hittat en Suzuki Liana. Är det bra bilar?
Svar
19
· Visningar
2 532
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ I samband med förra veckans extremkyla bestämde sig min mungipa för att det var ett ypperligt tillfälle att spricka. En vecka senare är... 2
Svar
21
· Visningar
3 212
Senast: Nenii
·
O
Äldre På mellandagarna fick vi en räkning som skickats till sambons hus, 6 mil bort trots att vi gjort adressändring hos företaget. Men de har...
Svar
18
· Visningar
2 447
Senast: Osthyvel
·
Äldre Jag är på jakt efter en ram där bilden är som ett kollage, flera bilder i samma eller hur man ska säga. Typ 20x20 i storlek, och gärna...
Svar
1
· Visningar
441
Senast: EmmaN
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka