Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Ni vet, dom där små äckliga flygfäna som det finns milijontals av och då speciellt vid övermogen frukt. :mad: Jag fick ett recept av...
Svar
7
· Visningar
3 999
Hemmet Att det ska vara så svårt att hitta en filt som passar mig! Jag är ute efter en mellangrå filt, helst stickad. Ylle, bomull - what...
Svar
9
· Visningar
1 552
Senast: emma0165
·
Hemmet Var på Ikea i helgen och införskaffade mig ett antal vuxenpoäng - det vill säga en dubbelsäng. Överst ligger en Tafjord (?) bäddmadrass...
Svar
15
· Visningar
24 342
Senast: Sleepan
·
A
IT & mobiler hej hoppas att det finns nån som kan hjälpa mig med detta problem jag har windows vista på min dator (ca1,5 år gammal) nu ar det så...
Svar
0
· Visningar
2 054
Senast: Avocado
·
IT & mobiler Min Googlemail står still, mail som skickats i morse har fortfarande inte kommit fram. Nån fler här med den mailen vars service inte...
Svar
1
· Visningar
805
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Som rubriken lyder. Har funderat på en kamera som passar mig som gillar att fota på amatör nivå, men behöver en kamera som kan ta...
Svar
17
· Visningar
2 482
Senast: Sandra78
·
IT & mobiler Ja,som ni ser,datorn har f[tt spunk.. Jag satt och [t,och skrev samtidigt,ingen bra kombination,n[got kom jag [t och nu skriver den...
Svar
7
· Visningar
1 415
Senast: Elanor
·
IT & mobiler Sitter här och tänkte kolla på Prison Break episod 21-22 som jag fixat från internet. Men när jag ska öppna den så kommer det bara upp...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: Kicki_83
·
Hemmet Jag har en spling ny torktumlare men tycker att tvätten luktar unket redan från första användningen. Vad akn man hitta på? För...
Svar
5
· Visningar
4 387
Senast: remmis
·
Hemmet Denna http://www.ikea.com/ie/en/catalog/products/30110832 Måste dessa sättas fast i väggen eller kan den stå på golvet också? Kanske...
Svar
10
· Visningar
3 386
Senast: EmelieR
·
M
Fritid Någon som kanske har en aning om vad detta kan vara för tyg i denna klänning? ok bilden vill inte fungera, länkar...
Svar
3
· Visningar
1 043
Senast: Maadaa
·
Trädgård & Växter Har ett antal växter här hemma som har mått alldeles prima hur länge som helst.. Hade dock en Orkidée som var lite hängig i bladen så...
Svar
4
· Visningar
1 654
Senast: Nethril
·
A
Fritid Hur gör ni med era markpooler? Vi har tidigare år alltid plockat ner och ställt undan. Nu tycker min sambo att vi ska låta den stå...
Svar
10
· Visningar
1 792
Senast: tomten
·
Trädgård & Växter Bor på gård i skåne, endast jordbruksmark och hästhagar runtikring, 2-300 m till närmsta skog. Varje år får vi svampar i vår gräsmatta...
Svar
12
· Visningar
13 463
Senast: tanten
·
IT & mobiler mitt msn vägrar logga in mig om jag inte uppgraderar till en nyare version och när jag läser igenom villkoren till denna nyare version...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Stalker
·
Fritid Jag har haft gäster vars bil läckt nånting, nån sorts olja. En ganska stor fläck är det. Hur kan man få bort den?
Svar
6
· Visningar
9 708
Senast: starkarn
·
Hemmet Hjälp! Hela huset har tagits över av flugor. Inte små blomflugor, utan vanliga stora svarta husflugor. Mängder! De är överallt, jag...
Svar
8
· Visningar
10 014
Senast: Megs
·
Hemmet Har de tagit bort de lösa stängerna? Iallafall på ikea Kalmar verkar de bara ha set, en stång, hållare pch knoppar. De billiga...
Svar
8
· Visningar
1 947
Senast: Comfort
·
IT & mobiler Vad för program har man för att göra "bilder" som nummer 12 här? Hoppas det är ok att länka på detta vis, annars vet jag inte hur jag...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: moiran
·
M
IT & mobiler Hjälp mig! Min dator har mer och mer på sistone börjat haka upp sig. Det kan hända när som helst. I början bara när man kikade på...
Svar
5
· Visningar
1 309
Senast: Stalker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka