Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

H
Hemmet Jag är på jakt efter lampor i så gott som hela huset, men hittar inga som jag har fastnat för (förutom Ullos taklampa i väggtråden), så...
Svar
11
· Visningar
4 915
Senast: Baka_kun
·
Hemmet Har fått hjälp av mamma att sy upp gardiner till mitt ena rum. Tyget är jättesnyggt (tycker jag;)), men de hänger så konstigt! Vad kan...
Svar
6
· Visningar
8 422
Senast: MissFideli
·
M
Fritid Har kommit igång med virkningen igen. Eftersom jag egentligen inte kan virka håller jag mig till amigurumis, då räcker det med fasta...
Svar
3
· Visningar
731
Senast: MataHari
·
IT & mobiler Tänkte slösa lite pengar på en extern hårddisk å har lite frågor om detta, eftersom jag har ganska dålig koll... Har tittat lite på...
Svar
9
· Visningar
1 042
Senast: Irenes
·
C
IT & mobiler Laddade ner en film via limewire som hamnade i AVI format, kan inte se filmen utan bara ljusspåren, vilket program ska jag använda för...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Kardinal
·
L
IT & mobiler Vem kan tillverka en hemsida åt en? Finns det firmor som jobbar enbart med det? Eller är det sånt som varenda unge kan??:confused...
Svar
19
· Visningar
1 301
Hemmet Jag och min sambo ska flytta till en större lägenhet och därmed göra ett utav rummen till ett musikrum :) Vi har ett digitalpiano, ett...
Svar
6
· Visningar
6 224
Senast: Snubbelfot
·
K
Fritid Jag blir galen! nu har det lucktat pecka ur min toa i ca 2 veckor, det luktar inte bajs eller kiss otan nått annat odrägligt...:eek...
Svar
5
· Visningar
1 729
Senast: movi
·
IT & mobiler Hemma hos mamma finns ett gammalt, handkolorerat fotografi som föreställer våran stuga. Jag skulle hemsk gärna ha ett eget ex av bilden...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: malumbub
·
IT & mobiler *Ta-daa* här kommer dagens idiotfråga :angel: Undrar hur det här med kontakter på msn egentligen fungerar, eller rättare sagt så har...
Svar
1
· Visningar
1 855
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler F*n också. Fick en hostattack med munnen full av te och givetvis hamnade en del på min älskade nya laptop. Tyckte inte att det var mer...
Svar
9
· Visningar
1 116
Fritid Jag behöver hjälp. Barnen ska få tv-spel i julklapp men jag känner mig helt lost i den djungeln. Varken jag eller mina syskon har haft... 2
Svar
27
· Visningar
6 128
Senast: soma
·
Trädgård & Växter fick ett skott av min mormor för ett tag sedan av en liten och tråkig blomma. hon hade i sin tur fått dom här 3 skotten av en bekant som...
Svar
2
· Visningar
5 196
Senast: jacko
·
Hemmet Vi har köpt en lägenhet, jag och min PV och behöver lite råd och tips! Lägenheten ligger högst upp, en två, med snedväggar och...
Svar
8
· Visningar
1 604
Senast: Winni
·
Fritid Finns det något man kan göra om man har väldigt kalkrikt vatten men behöver kalkfattigt till sina växter :confused: Blir avlagringar...
Svar
4
· Visningar
4 134
Senast: Gabbi
·
Hemmet Jag ska ta och flytta till lägenhet nu och har en rätt tråkig balkong, så visa mig era så jag får inspiration. Jag har lite...
Svar
2
· Visningar
1 130
Senast: Otter
·
Trädgård & Växter Hur fasiken får man de här små roserna man har innomhus i kruka att överleva? Försöker göra såsom det står, att aldrig låta de torka ut...
Svar
5
· Visningar
1 424
IT & mobiler För att göra en lång historia kort: Min laptop har krånglat ända sedan jag köpte den för ett år sedan, och den har varit ivägskickad...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: chira
·
Trädgård & Växter Jag har odlat persilja i sommar och det blev verkligen ett bra resultat! :laugh: Nu vill jag ju ta tillvara på den. Hur gör man? Torkar...
Svar
5
· Visningar
2 323
Senast: vippan
·
Hemmet Har kastat ut min hallmatta nu, men vad ska jag ha istället? Hallen: Hallen är som ni ser gul med bruna och...
Svar
12
· Visningar
3 467
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejting

Hund, Katt, Andra Djur