Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Hej!
Jag har hämtat ut mitt paket från Ba**er som innehåller lökar av Holländsk Iris, Liljor, Trädgårdsmalva och Leucocoryne Andes...
Trädgård & Växter
Ska inte den vara ettårig? Hur som helst är jag glad att min inte kan läsa! :rofl:
Jag har köpt en ny planta för i år och var ute och...
IT & mobiler
Ramlade över den funktionen igår och tyckte att det var ett jätte bra alternativ då jag har 40-50personer som jag vill "dela" en hel del...
Trädgård & Växter
Har kopt 2st krukor som man hanger pa hus vaggen.
Vad for fina blommor kan man satta i dem?
Hade tyckt det varit fint med nagra som...
IT & mobiler
Som rubriken lyder, jag letar efter ett zoom objtektiv som skall räcka minst 200mm med relativt bra pris.
Vill inte ha ett 5,6 utan ett...
IT & mobiler
Blev filmad med mobilkamera på en träning och fick det sedan bränt på CD, men min dator hittar inget program att köra filmerna i, då de...
Hästnyheter Det svenska hopplaget slutade på sjätteplats när tolv nationer tävlade i trestjärnig nationshoppning i Martofte. Danmark vann före Polen...