Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

E
IT & mobiler Jag håller på att fiffla med min hemsida i Frontpage, och kom på att det skulle vara roligt att ha lite bakgrundsmusik på den. Går det...
Svar
16
· Visningar
1 259
Senast: Basilika
·
C
IT & mobiler ...för hemsidan på nya datorn??? Hur får jag min ftp adress att ligga under "mina nätverksplatser" så att jag kan kopiera från...
Svar
4
· Visningar
2 505
Senast: ChristinA
·
IT & mobiler från mobilen men funkade inte. Den hittar ingen USB, hur funkar det? Måste man ha särskild maskinvara för det? Går det att fixa...
Svar
8
· Visningar
958
Senast: meodeo
·
M
IT & mobiler Jag är lite nyfiken på hur radiostationer på nätet fungerar. vad använder de för att lägga upp musiken?
Svar
12
· Visningar
942
Senast: MaLu
·
IT & mobiler vad heter programet man jobbar i när man klipper i videosar och lägger till ljud mm.. går det ladda hem som test som photo shop eller...
Svar
4
· Visningar
773
Senast: fredde
·
IT & mobiler Någon som kan hjälpa mig med nedanstående "gåta"? På en del sidor på internet så är texten som nedan.Massa "kinesiska" bokstäver...
Svar
7
· Visningar
883
Senast: moiran
·
IT & mobiler Okiedokie. Ponera att man inte vill ha en stor klunsig TV-apparat i sin bostad, utan tycker att det vore en snygg och listig lösning att...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: svea
·
Svar
5
· Visningar
2 080
IT & mobiler Jag blir galen. UNgarna kan mne inte jag. Nu har de lyckats flytta startmenyfältet igen så den tar massa plats uppifrån och ner på...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: raggis
·
M
IT & mobiler Min dator har helt plötsligt blivit konstig. jag satt och lyssnade på musik för ett par dagar sedan och stängde av datorn som vanligt...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: raggis
·
IT & mobiler Hur ändra jag så att jag tex i ett formulär ska kunna trycka neråt när jag ska skriva in min mail och bara behöver skriva första...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: Blueeyes
·
IT & mobiler Nu börjar jag tröttna på att inte veta vad som är felet med min dator! När jag ska titta på filmer som bukefolket lagt upp på nätet blir...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: Laban
·
L
IT & mobiler Hur gör jag om jag har en film på datorn som jag vill klippa ut stillbilder ur? :confused: Tack på förhand! :bow:
Svar
2
· Visningar
1 894
Senast: Lord Owen
·
IT & mobiler Finns det något sätt i värden man kan stänga av msn vibbarna? Hatar de mer än mycket annat här i världen (gravt i lands problem) men kan...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: sarma
·
  • Låst
IT & mobiler När jag lägger in mina bilder i en tråd blir de pyttesmå! Jag har sparat dem i lagom storlek, lagt ner dem på Photobucket - så långt...
Svar
1
· Visningar
1 076
Senast: Targa
·
IT & mobiler Skulle bli jätteglad om någon kan hjälpa mig med råd om hur jag kan göra skärmsläckare själv! :bow: Har massor av foton jag vill...
Svar
4
· Visningar
2 007
Senast: Lupin
·
IT & mobiler Jag måste ha gjort något dumt! Jag kommer inte in på en av de sidor jag vanligtvis brukar vara inne på dagligen. Alla andra sidor...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: aiquen
·
Z
IT & mobiler Jag håller på och ska göra en ny hemsida och inser just hur länge sedan det var som jag pysslade med HTML osv. Så jag skulle behöva lite...
Svar
12
· Visningar
1 242
Senast: quila
·
IT & mobiler jag har lite problem :angel: "Kan du skicka mig de två bilderna, se bilaga, i format, minst 300dpi i JPEG och EPS." haha vad...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: sarma
·
G
IT & mobiler Filmade monstret(;) ) i stallet idag med mobilen och försökte föra över filmerna till datorn nu när jag kom hem. Att föra över filmerna...
Svar
3
· Visningar
704
Senast: goamarie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp med diarré?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈