Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Jag har kommit i en ganska olustig situation då jag äger en båt som jag helst skulle vilja bli av med innan vintern. Men hur sjutton går...
Skola & Jobb
Det finns ju några här som skrivit uppsats. Jag har kört fast lite i detta med teori och tidigare forskning. Jag är lite nyfiken på hur...
Kläder & Bli fin
Hej!
Jag ska på en möhippa där vi ska klä oss till någonting på vår bokstav. Jag behöver därför hitta en maskeradutklädnad på bokstaven...
Kropp & Själ
Jag tycker inte jag är rasist men jag blir väldigt upprörd när man går till en muslimsk läkare och religionen lyser igenom och påverkar...
Hundavel & Ras Instämmer. Där tycker jag att det kan bli rapporteringskrav på sådant som rasklubben anser är ett problem i rasen. Det är tex känt att...