Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Efter att upprepade gånger ha försökt boka tid med dietist på min VC men det visat sig vara alltför omständligt funderade jag på om det...
Svar
12
· Visningar
1 007
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Igår var jag till tandläkaren. Var hög tid för en kontroll plus att jag haft en rätt kraftig och smärtsam inflammation omkring en... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 139
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jag kan ibland tänka att det är märkligt hur folk alltid måste "stimma iväg" någonstans så fort de har några lediga dagar. Eller, nej... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 132
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Vad innebär det för dig? Vi hade en halvdag med vårt team för att diskutera teamarbete för ett tag sen. med teamet. Vi fick vara i... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 277
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Hittade kluster av denna på betet. Gillar formen o färgen mycket. Men lyckas inte identifiera (är heller ingen fena på floran). Nån som...
Svar
13
· Visningar
1 505
Senast: Huggorm
·
Hemmet Behöver tips på en solstol/solsäng som är så bekväm att man inte vill lämna den. Min man önskar sig en solstol eller -säng att sitta i...
Svar
10
· Visningar
814
Senast: Fille
·
Juridik & Ekonomi Orkar inte med att vara anonym och sånt, så blottar mig väl lite mer än jag egentligen är bekväm med men skit samma. Ber om ursäkt i... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 947
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag tycker det är relativt lätt att avgöra när det är dags att skriva något (här klassificeras sedan anmälan som "potentiellt tillbud"...
Svar
19
· Visningar
1 337
Samhälle Det händer mycket nu. Krig i vårt närområde och skjutningarna är på rekordnivåer, bränslepriserna skenar liksom inflation och snart är... 2
Svar
23
· Visningar
1 812
Senast: Smoothi
·
  • Låst
Tjatter Dags att klippa lilla gräsmattan! :banana: Edit: Dvs vi cliver vidare #dålighumor :rofl: 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
78 224
Senast: villhöver
·
Trädgård & Växter Överväger att odla i en zinkbalja i sommar. Jag hittar en massa om att zink är giftigt när jag googlar, men inget om huruvida baljan kan...
Svar
11
· Visningar
4 933
Senast: MCP
·
IT & mobiler Finns det? Har provat både original och alla möjliga billiga och mindre billiga varianter men ingen håller mer än några månader förrän...
Svar
9
· Visningar
722
Senast: sjoberga
·
Kläder & Bli fin Jag brukar sällan ha bh till vardags och sport-bh endast när jag tränar. Idag var första dagen för året som jag gick långpromenad i mina...
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: snorp
·
Samhälle Hur säkert är det att hyra ett hus eller lägenhet via blocket? Hittat massor av intressanta omjekt. Men en kompis avråder mig starkt...
Svar
13
· Visningar
1 373
Samhälle Vi behöver ju en tråd för detta! Vid första anblick så gillar jag faktiskt alla paren. Trist att ett par inte blir av :( 8 9 10
Svar
186
· Visningar
23 064
Senast: Cavallo
·
Kultur Ingenting lockar när jag skrollar, men jag är i desperat behov av lite distraktion... Någon som har tips på något lättsmält, men som... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 857
Senast: Tualma
·
Tjatter Någon som har provat öronvaxrengörarem Tvidler? Fungerar den lika bra som enligt annonsen och är värd sitt pris? Jag blev för några år...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Gnist
·
Hemmet Köpte några assietter med stämpeln 107 och att annat nummer, olika på varje assiett. Vet ni något om detta eller vet ni var man kan få...
Svar
4
· Visningar
578
Senast: doppler
·
Kropp & Själ Idag har jag påbörjat 30 days of yoga with Adrienne, Movement. Nån mer som håller på så vi kan peppa varandra? Den största...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: Helly
·
Skola & Jobb Väljer att använda anonymt nick på grund av känsligt läge och jag vill inte att det ska kunna kopplas till den stad jag bor i då jag...
Svar
7
· Visningar
1 280

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka