Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Trodde väl aldrig jag skulle skapa ett anonymt användarnamn här men nu är det visst gjort. Antar att jag inte vill förknippas med...
Svar
13
· Visningar
1 931
Kropp & Själ Är det någon som har provat det? Har varit väldigt stressad på sista tiden och känner att depåerna av det mesta men mest magnesium...
Svar
12
· Visningar
1 062
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ När jag renoverade mitt badrum slutade tona håret. En anledning var att jag var ganska nöjd med den färg jag hade men den andra var att...
Svar
9
· Visningar
5 487
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Är givetvis medveten om att en läkare lättast kan besvara det, men tills dess tänkte jag fråga om någon här har liknande problem :) Kan...
Svar
7
· Visningar
767
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Hur farligt är det om man får streptokocker i tex ett ben eller arm. Vad kan hända.
Svar
11
· Visningar
1 332
Kropp & Själ Finns det någon mirakelkur mot det? Min hårbotten blir så vansinnigt torr, öm och flagar. Har bytt schampo från Syoss till Dove men har... 2
Svar
28
· Visningar
3 162
Senast: nexxa
·
Kropp & Själ Om tråden ligger fel får den gärna flyttas :) Har den senaste tiden börjat fundera på att skaffa en pulsklocka med inbyggd GPS. Är inte... 2
Svar
38
· Visningar
2 662
Senast: Miks
·
Kropp & Själ Ni som har erfarenheter, se hit! Jag bytte i onsdags ut mina kära imovane mot theralendroppar för att kunna ta dem varje dag och få bukt... 2
Svar
35
· Visningar
24 934
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Min samtalskontakt tog idag upp frågan om jag skulle kunna tänka mig att prova anafranildropp. Jag har två dagar på mig att fundera och...
Svar
5
· Visningar
2 095
Senast: findus
·
Kropp & Själ Jag fick MPR-vaccin som liten. Sen i 5:e-6:e klass fick alla en "påfyllnadsdos" som jag missade av olika anledningar. Har länge funderat...
Svar
8
· Visningar
1 253
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Jag har varit sjukskriven i 4 veckor pga nedstämdhet och stress o började jobba idag. INGEN på jobbet sa ett ljud till mig..... Inte... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 924
Senast: chiara
·
  • Låst
Kropp & Själ Tråd nummer sju i vår fantastiska följetong om bra mående, träning och kost. Ingen beachhets som folk verkar tro. Här ägnar vi oss åt... 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
82 952
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ är de nån som testat? funderar på att testa.. de är myjet billigare nu än de var när de kom ut.. har varit sugen sen dess men de kostar...
Svar
6
· Visningar
973
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Jag behöver hjälp att sortera i mitt huvud. Det blir långt - ber om ursäkt redan i förväg. en firma är hos mig för att bygga tillbaka... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 394
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag försov mig till jobbet idag. INTE bra och min chef var orolig och det ska gudarna veta att det är jag också (prövotid) och händer... 2
Svar
29
· Visningar
3 636
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Jag har (tyvärr) läst kvällstidningarna idag. I Expressen säger en av medlemmarna i t.A.t.U att hon inte vill se sin son vara gay... 2
Svar
30
· Visningar
3 492
Kropp & Själ Efter en hel del vånda så funderar jag och sambon på att köpa en bostadsrätt. Eller snarare, min del av instansen blir mycket liten så... 2
Svar
25
· Visningar
2 627
Senast: tjenixen
·
Kropp & Själ Finns det något att göra åt det? Jag är konstant förkyld! Blir bra i en vecka, kommer igång lite med träningen för att sen vakna med ont...
Svar
14
· Visningar
2 492
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Två föräldrar som lever i nya förhållanden men har ett gemensamt barn som bor hos båda två, varannan vecka. Barnet är i tonåren och mår... 2
Svar
28
· Visningar
2 446
Kropp & Själ Sjukskriven för sjuk rygg. Då passa kroppen på att dra igång en förkylning och idag kom hostan "på riktigt" borde vila ryggen och ligga...
Svar
14
· Visningar
5 172
Senast: aprilmaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka