Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
När jag renoverade mitt badrum slutade tona håret. En anledning var att jag var ganska nöjd med den färg jag hade men den andra var att...
Kropp & Själ
Är givetvis medveten om att en läkare lättast kan besvara det, men tills dess tänkte jag fråga om någon här har liknande problem :)
Kan...
Kropp & Själ
Finns det någon mirakelkur mot det? Min hårbotten blir så vansinnigt torr, öm och flagar.
Har bytt schampo från Syoss till Dove men har...
Kropp & Själ
Om tråden ligger fel får den gärna flyttas :)
Har den senaste tiden börjat fundera på att skaffa en pulsklocka med inbyggd GPS. Är inte...
Kropp & Själ
Ni som har erfarenheter, se hit!
Jag bytte i onsdags ut mina kära imovane mot theralendroppar för att kunna ta dem varje dag och få bukt...
Kropp & Själ
Min samtalskontakt tog idag upp frågan om jag skulle kunna tänka mig att prova anafranildropp. Jag har två dagar på mig att fundera och...
Kropp & Själ
Jag fick MPR-vaccin som liten. Sen i 5:e-6:e klass fick alla en "påfyllnadsdos" som jag missade av olika anledningar. Har länge funderat...
Kropp & Själ
är de nån som testat? funderar på att testa.. de är myjet billigare nu än de var när de kom ut.. har varit sugen sen dess men de kostar...
Kropp & Själ
Finns det något att göra åt det? Jag är konstant förkyld! Blir bra i en vecka, kommer igång lite med träningen för att sen vakna med ont...
Kropp & Själ
Två föräldrar som lever i nya förhållanden men har ett gemensamt barn som bor hos båda två, varannan vecka.
Barnet är i tonåren och mår...
Kropp & Själ
Sjukskriven för sjuk rygg. Då passa kroppen på att dra igång en förkylning och idag kom hostan "på riktigt" borde vila ryggen och ligga...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...