Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Det gör ont när någon säger så.
Det har gett sämre självförtroende lika mycket som när någon säger att man måste vara smal, annars så är...
Kropp & Själ
Inte nog med att jag är magsjuk utan nu vaknade jag med en så fruktansvärd smärta i axeln att jag inte kan sova. Att bara ligga still är...
Kropp & Själ
Skulle verkligen behöva era råd. Jag antar att jag inte är ensam med det här problemet. Det är nämligen så att jag senaste åren har gått...
Kropp & Själ
För två och ett halvt år sen började jag med p-piller för första gången, Neovletta. Åt dem ett år sedan slutade jag och gick då upp ca 6...
Kropp & Själ
Storyn är att jag skulle förnya mina p-piller (samma sort jag knaprat i typ 10 års tid minst) men såhär i sommartid verkar det praktiskt...
Kropp & Själ
Att tygla sin ilska eller irritation när man träffar vissa människor. Är ni bra på det?
Har ni temperament som märks eller är ni lugnet...
Kropp & Själ
Har senaste veckan haft mycket nerv/muskelryckningar, först hade jag i ögat i några dagar. Förflyttade sig sedan till en muskel i armen...
Kropp & Själ Blev det inget av tyvärr, nästa gång. Hamnade i tidsnöd. :D Blev mark, goblet squats, latsdrag, militärparad och min favorit BSS! Sjukt...