Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag känner mig just nu totalt vilsen.. Vill jag fortsätta med hästar och ridning? Jag har en underbar unghäst som jag själv har ridit in...
Kropp & Själ
Jag har blivit helt sjukt illamående sedan snart två veckor tillbaka. Jag har sedan jag var gravid sist haft lätt för att bli illamående...
Kropp & Själ
I våras märkte jag att något var på gång. Jag var grinig och hade utslag i hela ansiktet och kom fram till att det måste vara pga jobbet...
Kropp & Själ
Ja, sitter här och funderar. Jag trivs inte på min nuvarande bostadsort och planerar en flytt, inte än men om ett tag, och då en längre...
Kropp & Själ
Jag ska på bröllop om ett par veckor och har inget att ta på mig. Det är klädkod kavaj (brudgummen berättade mycket stolt att jag kunde...