Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag känner mig just nu totalt vilsen.. Vill jag fortsätta med hästar och ridning? Jag har en underbar unghäst som jag själv har ridit in...
Svar
2
· Visningar
632
Senast: perdido
·
Kropp & Själ Vanligtvis brukar jag bara göra paj genom principen gör pajskal, stoppa i vad som finns i kylen, täck med ost. Just nu känns det dock...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ Som att det inte var nog med allt strul som varit, fick beskedet idag att man hittat en tumör i tjocktarmen på mamma. De ska operera...
Svar
11
· Visningar
1 224
Senast: arabia
·
Kropp & Själ Jag blev bjuden på en flaska vatten i helgen och törstig som jag var öppnade jag bara korken och drack, det var först efteråt som jag... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 790
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Är det någon som har provat dessa tidigare? Själv håller jag på med en "30 days ab challenge" och går in i dag 13 nu. Gör det mest för...
Svar
5
· Visningar
1 333
Kropp & Själ Någon här som blivit hjälpt av magnesium vid värk? 2
Svar
23
· Visningar
3 392
Senast: ullo
·
Kropp & Själ Jag har i alla år haft svårt för att somna. Nu har jag insett att det är betydligt lättare att somna om jag lyssnar på en ljudbok när...
Svar
9
· Visningar
715
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Om man har problem med att svälja värktabletter, gör det något om man tuggar dem eller delar dem innan? Har hört att man inte ska det...
Svar
12
· Visningar
8 668
Senast: JeayL
·
P
Kropp & Själ Hjälp! Kan någon tipsa om vad som är bra och dåligt? Gärna billigt OCH bra :D
Svar
6
· Visningar
1 259
Senast: prallan
·
Kropp & Själ Ja, Ska snart resa till sverige över sommmaren. Har en receptbelagd medecin, men har inte något utskrivet recept på den o är ingen sån...
Svar
19
· Visningar
2 085
Senast: lillebill
·
Kropp & Själ Jag har blivit helt sjukt illamående sedan snart två veckor tillbaka. Jag har sedan jag var gravid sist haft lätt för att bli illamående...
Svar
8
· Visningar
1 042
Kropp & Själ I våras märkte jag att något var på gång. Jag var grinig och hade utslag i hela ansiktet och kom fram till att det måste vara pga jobbet...
Svar
7
· Visningar
1 223
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Jag har hört att man inte ska skölja ur munnen efter tandborstningen utan bara spotta ut tandkrämen. Stämmer det?
Svar
7
· Visningar
1 011
Senast: Vira
·
Kropp & Själ Någon som har koll på det där med att klä sig rätt efter kropp? Har noll koll men det enda jag vet är att jag klär mig fel! Hur skulle... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 027
Senast: Gnist
·
M
Kropp & Själ Ja, sitter här och funderar. Jag trivs inte på min nuvarande bostadsort och planerar en flytt, inte än men om ett tag, och då en längre...
Svar
7
· Visningar
1 067
Senast: pajaztar
·
Kropp & Själ Har ni anmält er? Varför/varför inte? Ämnet kom på tal här hemma igår. Min sambo donerar allt utom sina ögon. Registrerade mig nyss... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 151
Kropp & Själ Jag ska på bröllop om ett par veckor och har inget att ta på mig. Det är klädkod kavaj (brudgummen berättade mycket stolt att jag kunde...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: Simply me
·
Kropp & Själ Jag har fått ett rött utslag i ljumsken, ca 4 x 8 cm, svider lite när jag rör i det. Kan det bero på värmen måntro? Jag har smort med...
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: honung
·
Kropp & Själ Föräldrar lämnar litet barn ensam i bilen i gassande solsken. Dessutom lyckas barnet välta bilstolen så ungen hamnar face down i sätet...
Svar
14
· Visningar
1 528
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Hej! För ca 3 dagar sedan vaknade jag upp med smärta i min vänstra fot, smärtan är liksom på insidan av foten och går inte att "känna"...
Svar
1
· Visningar
959
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka