Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag hostar ofta några veckor efter att jag varit förkyld. Enligt sjukrådgivning lär det vara luftrörskatarr/akut bronkit, som är vanligt...
Kropp & Själ
Under mer än en månad gick jag med smärta av och till i ett knä och hoppades på att det skulle gå över av sig själv. Jag tvingades korta...
Kropp & Själ
Idag var jag på det första besöket för att bli steriliserad! Först ett enkelt avklarat samtal kontrollfrågor för att se om jag förstått...
Kropp & Själ
Hade tänkt bege mig till nån vettig underklädesbutik för att få hjälp med bh-storlek, så jag spanade in de större kedjornas hemsidor för...
Kropp & Själ Blev det inget av tyvärr, nästa gång. Hamnade i tidsnöd. :D Blev mark, goblet squats, latsdrag, militärparad och min favorit BSS! Sjukt...