Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Juridik & Ekonomi
Snälla hjälp mig tänka här:
En person arbetar på 2 företag. På företag A få vederbörande 39 000kr i månaden. På företag B är lönen 32...
Kropp & Själ
Jag var in till sjukhuset på kolonoskopi för en dryg vecka sedan pga problem med magen. De hittade inget särskilt och undersökningen var...
Juridik & Ekonomi
Årliga deklaration tråden.
Idag börjar ju deklarationen trilla ner i digitala brevlådan.
Den 15 är första dagen för att kunna skicka...
Kläder & Bli fin
Om man inte får posta en sån här tråd p.g.a reklam ber jag om ursäkt. Men jag är ute efter en tunnare jacka och jag tänker på de där...
Trädgård & Växter
Jag köpte hem en Lycklig Lotta igår så upptäckte att den hade spinn (vanlig), och då det var länge sen jag hade någon ohyra så googlade...
Kropp & Själ
Jag hade ingen mens på ca 8-9 år och dessförinnan hade jag vad jag kan komma ihåg ingen PMS eller nåt. Så jag har ju aldrig varit med om...
Kläder & Bli fin
Glömde fråga på verkstaden då jag fick efterkontroll och har alltså en månad på mig. Den ska fixas nästa vecka. Men får man köra med den...