Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Nu vill jag inte kritisera just dig Scata eller ni som gillat denna, utan mer generellt en fråga jag funderat på länge som denna bilden... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
11 166
Senast: Jeffery
·
Tjatter Vi funderar på att skaffa ett Nintendo switch och tänker att spel som uppmuntrar till rörelse för kroppen är bra för hela familjen. Har...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: Marty
·
Hemmet Som jag nämnde i VGV-tråden igår så funderar vi på att köpa en del av en stuga som min pappa i dagsläget äger hälften av, och hans...
Svar
0
· Visningar
846
Senast: Voeux
·
Hemmet Blir tokig har bananflugor och följer vartenda råd som finns men helt blir jag inte av med dem. Jag har städat i alla skåp, lådor och... 2
Svar
38
· Visningar
3 215
Senast: honung
·
Relationer Jag har dejtat i ca 4-5 år nu, hittat två män jag blivit kär i, ingen av dem visade sig vara något pappamaterial. Nu har jag träffat en... 20 21 22
Svar
433
· Visningar
30 438
Äldre Hej På mitt jobb söker vi efter drycker som inte innehåller äpple, ska kunna köpas i vanliga affärer. Saft eller juice liknande...
Svar
11
· Visningar
9 931
Skola & Jobb Söker annat jobb för fullt nu och funderar på det här med ingångslön på ett nytt jobb, det känns ju inte riktigt värt att söka något som...
Svar
7
· Visningar
691
Senast: Kiwifrukt
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 194
Senast: Ullmerkott
·
Mat Hur tillagar man tofu på bästa sätt och HUR f*n delar man en sötpotatis?! De är ju helt hopplösa att dela :D
Svar
16
· Visningar
1 037
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Är det någon som vet om det finns någon forskning som visar om Back on Tracks skydd och kläder verkligen gör mer nytta än motsvarande...
Svar
8
· Visningar
1 583
Senast: svea
·
Skola & Jobb Fick en tanke att massör kanske vore roligt att jobba som..!? Har vi några massörer här? Trivs ni? Tankar? Vad har ni för utbildning...
Svar
5
· Visningar
1 023
Relationer Kort och gott; Hur gör ni för att komma över någon? Hur ska man tänka? Jag blir snart knäpp fullständigt. Det tog slut med mitt ex som...
Svar
3
· Visningar
2 097
Senast: gulan
·
IT & mobiler Jag har Samsung och min kompis har Iphone. Tidigare har vi kunnat skicka bilder till varann på messenger, men på sistone har de blivit...
Svar
10
· Visningar
8 401
Mat Jag behöver hitta ett bättre alternativ till frukost som ger energi och är lagom mättande, samtidigt som det är nyttigt och hälsosamt... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
3 940
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Någon som vet var man hittar snygga svarta byxor som ser ut lite mer office wear men känsla som mysbyxor? Jag köpte ett par på Gekås... 2
Svar
32
· Visningar
2 632
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Ja den diagnosen fick jag efter en intensiv huvudvärksattack på väg till hundtävling. Resan slutade på akuten med MR. Jag kunde stanna...
Svar
6
· Visningar
1 515
Juridik & Ekonomi Jag har enskild firma i litet format. Har ingen att ställa mina frågor till, så jag tänkte börja med att testa bukepedia 🙃 Jag tänker...
Svar
19
· Visningar
2 066
Senast: Otherside
·
Relationer Vad är det modigaste ni gjort i dejtingsammanhang? Tänker att outa sig för någon och tala om att man är intresserad/visa sig sårbar är... 2
Svar
22
· Visningar
1 877
Kropp & Själ För drygt 20 år sen gjorde jag ett provdyk och blev helt lyrisk. Jag bestämde mig för att någon gång ta dykcert. Det har ju inte hänt än... 5 6 7
Svar
138
· Visningar
9 475
Senast: escodobe
·
Kultur Söker en låt som sjungs av en tjej. Låten är lugn och har nog minst 10 år på nacken. Är hyfsat säker på att låttiteln är ett mansnamn. :)
Svar
5
· Visningar
530

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka